جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 شیخ یوسف ادعیس وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین

حوزه / وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین با انتشار بیانیه ای نسبت به انهدام مسجد الاقصی به خاطر حفاری های روزانه رژیم صهیونیستی در زیر آن هشدار داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه ، شیخ یوسف ادعیس وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین، با انتشار بیانیه ای نسبت به انهدام مسجد الاقصی به خاطر حفاری های روزانه رژیم صهیونیستی در زیر آن هشدار داد.

وی در این بیانیه تأکید کرد که این حفاری ها منطقه را به طرف جنگ دینی سوق می دهد که رژیم صهیونیستی شعله آن را هر روزه با رفتارش شعله ور می سازد.

وی افزود: «اقدام های روزمره صهیونیستی نقض آشکار قطعنامه های بین المللی مانند قطعنامه اخیر یونسکو در اواخر سال 2016 بود که به حقانیت مسلمانان در مالکیت مسجد الاقصی و دیوار براق تاکید نمود

ادعیس از نهادهای بین المللی پیگیری قطعنامه های صادره را خواستار شد و تاکید نمود که در غیر این صورت، فقط قطعنامه هایی ظاهری باقی خواهد ماند که فایده عملی نخواهد داشت.

وی، همچنین، بر ضرورت اقدام عملی و  جدی عربی اسلامی برای جلوگیری از تعرض روزمره صهیونیستی به مسجد الاقصی و عبادتگاه های اسلامی و مسیحی تاکید نمود.

رسانه های فلسطینی امروز گزارش دادند که شکاف هایی در زمین در محله  "حوش بیضون" در شهر "سلوان" واقع در جنوب مسجد الاقصی به خاطر حفاری های مستمر صهیونیستی رخ داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha