جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شهدای روحانی

حوزه/ در عصری که تهاجم فرهنگی دشمن، غذای مسمومی برای جوانان ما شده، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء, مهمترین عامل برای مسمومیت زدایی روح و فکر جوان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، طیبه نقی پور، در یادواره شهید روحانی حجت الاسلام محمدرضا قربانی، در مدرسه علمیه حضرت زینب(س) شهرستان مهران، گفت: در عصری که تهاجم فرهنگی دشمن، غذای مسمومی برای جوانان ما شده، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء, مهمترین عامل برای مسمومیت زدایی روح و فکر جوان است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه حضرت زینب(س) گفت: شهید و شهادت واژه های ماندگار تاریخ هستند، چرا که صاحبان این واژه ها با بذل جان، خود را جاودانه کردند.

نقی پور ادامه داد: امروزه نام شهدا زینت بخش شهرها و کوچه های ماست و این حداقل کاری است که برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان می توان انجام داد؛ برگزاری یادواره شهدا نیز از برنامه هایی است که  جان و دل را به یاد این پرستوهای عاشق ، مزین می کند و گامی هرچند کوچک، در زنده نگه داشتن یاد این عزیزان  است.

در ادامه این مراسم، چراغی از رزمندگان دفاع مقدس، در سخنانی در باره فعالیت های شهید قربانی، گفت: شهید قربانی حضور فعالی را در میدان های نبرد حق علیه باطل داشته و هرجا که به حضور ایشان نیاز بود، به ایفای نقش و وظیفه طلبگی می پرداخت.

وی افزود: شهید قربانی، سرباز به تمام معنای ولایت بود و به راستی که قربانی راه حق و حقیقت شدند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha