چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 آیت الله نوری همدانی

حوزه/جنگ نرم از مسائلی بود که انبیاء الهی همیشه به آن سروکارداشتند و از این طریق به مبارزه با دشمنان می رفتند و اگر جنگ نرم پاسخ نمی داد به جنگ سخت روی می آوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد تکریم خانواده شهدای مدافعان حرم گفتند: خدمت به خانواده های شهداء، جانبازان و ایثارگران  از با ارزشترین اعمال است و لازم است برای رسیدگی و رفع مشکلات آنها  تلاش بیشتری کرد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه در اسلام اعمال زیادی است و یکی از با فضیلت ترین اعمال شهادت و جانبازی در راه خدا است، افزودند: برای شهید خصوصیاتی است، از جمله آن نظر به وجه الله و ورود به بهشت است.

معظم له ابراز داشتند: انبیاء الهی هم در حالی که دردستی کتاب و در دست دیگر سلاح داشتند، مبعوث به رسالت شدند تا بتوانند با کسانی که حاضر به پذیرش دین نیستند، جهاد کنند.  

*لزوم پیکار در عرصه جنگ نرم

ایشان در پایان بابیان اینکه در قرآن ابتدا سخن ازجهاد در راه خدا برای عزت دنیای اسلام شده است افزودند: جنگ نرم از مسائلی بود که انبیاء الهی همیشه به آن سروکارداشتند و از این طریق به مبارزه با دشمنان می رفتند و اگر جنگ نرم پاسخ نمی داد به جنگ سخت روی می آوردند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha