جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مصطفایی در نشست بصیرتی طلاب قزوین

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، گفت: ضربه زدن به سبک زندگی اسلامی و دینی شاخص ترین اهداف دشمن در جنگ نرم است و آنها در واقع ذهن و باورهای ما و کانون خانواده ها را مورد تهاجم خود قرار داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، صبح امروز در نشست بصیرتی در مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بویین زهرا، به اهداف شوم دشمنان از طریق جنگ نرم اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن در عصر کنونی دریافته که  برای رسیدن به اهداف و آمال شوم خود، نمی تواند صرفاً از طریق ابزار و افکار سیاسی، به خواسته های دلخواه خود برسد،  از این رو در قالبی نامحسوس، مخاطب را بدون آن که متوجه شود، به هر سمتی می کشاند و در این  زمینه از هر راهی برای ضربه زدن به نظام اسلامی، هویت دینی ما و نیل به اهداف خود بهره می برد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی و هوشیاری ملت همیشه در صحنه و رهبری پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب، امن ترین نقطه در سطح دنیاست.

وی افزود: ملت ما  تجربه مقابله با دشمن با  امکانات محدود را در دوران دفاع مقدس تجربه کرده و جانفشانی های شهدا و ایثارگری های رزمندگان اسلام در آن دوران، موجب شد که  یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمن نیفتد .

حجت الاسلام مصطفایی در ادامه، به  موضوع بصیرت در جامعه اسلامی اشاره کرد و بیان داشت:  در زمان  انقلاب اگر هوشیاری و بصیرت نبود، انقلاب به پیروزی نمی رسید و ما  اگر  اتفاقات انقلاب را مورد مطالعه قرار دهیم می بینیم که  با درایت و مدیریت امام راحل و پشتکار مردم توانستیم  کشور را نجات دهیم.

وی با اشاره به شرایط سیاسی امروز جامعه، گفت: در این برهه تاریخ، اگر فتنه 88 را مرور نماییم، درمی ابیم که عده ای بازنده این میدان شدند، چون بصیرت درست نداشته و نتوانستند میان حق و باطل تشخیص دهند، اما قاطبه مردم با سخنان رهبری معظم انقلاب اسلامی، پشت ولایت فقیه ایستاده و ثابت کردند که  هیچ وقت علی زمان خود را تنها نخواهند گذاشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha