جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هاشمی نژاد - امام جمعه نور آباد

حوزه/ امام جمعه نورآباد با تاکید بر این که طلاب باید با مجهز بودن به سواد دینی و رسانه ای، از هر فرصتی برای تبلیغ، تبیین آموزه های دینی استفاده کنند، گفت: نیازسنجی تبلیغی و آسیب شناسی شبکه های مجازی از رسالت های مبلغان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران ریحانه الرسول(ص) نورآباد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت حضور طلاب و مبلغان در فضای مجازی، گفت: معظم له همواره بر حضور حداکثری و با بصیرت طلاب در عرصه تبلیغ اثرگذار تاکید دارند.

وی با بیان اینکه امروز با تعدد شبکه های اطلاع رسانی، دشمنان اسلام و انقلاب در صدد رسیدن به اهداف شوم خود هستند، تصریح کرد: حضور مبلغان مهذب و توانمند در فضای مجازی می تواند در ارتقاء بصیرت و آگاهی کاربران اثرگذار باشد و جنگ نرم دشمن را بی اثر کند.

امام جمعه نورآباد با تاکید بر اینکه مبلغان و طلاب باید با مجهز بودن به سواد دینی و رسانه ای، از هر فرصتی برای تبلیغ، تبیین آموزه های دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت (ع) استفاده کنند،  خاطر نشان کرد: نیازسنجی تبلیغی و آسیب شناسی شبکه های مجازی از دیگر رسالت های مبلغان است.

وی در پایان با اشاره به اینکه فضای مجازی و استفاده از این فضا هم فرصت است و هم تهدید، گفت:خانواده ها باید با نظارت بر فرزندان، فواید و آسیب های احتمالی فضای مجازی را برای آنان تشریح نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha