جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طرح آرامش بهاری در یزد

حوزه / طرح آرامش بهاری در سال ۱۳۹۶ برای هفتمین سال پی‌درپی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد و ۵۵ امامزاده و بقعه متبرکه در مناطق مختلف استان از ۲۷ اسفندماه ۹۵ آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ طرح آرامش بهاری در سال 1396 برای هفتمین سال پی‌درپی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد و 55 امامزاده و بقعه متبرکه در مناطق مختلف استان از تاریخ 27 اسفندماه 95 آغاز و تا 15 فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

گردشگری مذهبی همواره مورد توجه مردم بوده است و در تعطیلات نوروزی سال 96 نیز استفاده بهینه از ظرفیت بقاع متبرکه در قالب ویژه برنامه آرامش بهاری در جوار امامزادگان برای هفتمین سال متوالی توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد مد نظر قرار گرفت.

برپایی خیمه های معرفت با حضور مبلغین حوزه علمیه قم جهت ارتقا سطح معارفی و اعتقادی زائران و مسافران ، برپایی غرفه های کودک جهت آشنایی نونهالان و نوجوانان با معارف اسلامی و ایستگاه های خدماتی و اسکان از جمله برنامه های مهم و شاخصی بود که در با همت هیئت امنا و خادمین امامزادگان جهت رفاه حال زائرین برگزار شد.

برنامه های طرح نوروزی آرامش بهاری در روز طبیعت نیز به صورت پر شوری ادامه یافت و مبلغین با تبلیغ چهره به چهره در میان مردم پذیرای گردشگران روز سیزدهم فروردین بودند.

گفتنی است بقعه متبرکه شهدای فهرج و آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) در مرکز استان محور برنامه های روز 13 فروردین بود.

شب گذشته نیز با حضور پرشور و بی نظیر زائرین و مسافرین نوروزی آخرین شب از اجرای جنگ شادی امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری و برگزاری مسابقه و اهدای جوایز به شرکت کنندگان برگزار شد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha