جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اعتکاف طلاب المصطفی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران قدسیه شهرستان بهشهر، گفت: بانوان شهرستان بهشهر که در ایام اعتکاف در مساجد معتکف بودند، از خدمات فرهنگی و معنوی طلاب خواهر بهره مند شدند.

خانم  مظلومی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، با بیان این که طلاب مبلغ مدرسه علمیه خواهران قدسیه بهشهر در ایام البیض در جمع معتکفین حضور یافتند، اظهار داشت: در ایام اعتکاف که هر ساله با حضور پرشور جوانان برگزار می گردد، فرصت بسیار مناسبی جهت معرفی حوزه های علمیه خواهران هم فراهم می شود.

وی افزود: تبیین مسائل اعتقادی، دینی و همچنین رفع شبهات و سوالات معتکفین  از جمله اهداف ما در اعزام خواهران مبلغ به اعتکاف می باشد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران بهشهر تصریح کرد: با توجه به این که یکی از وظایف و رسالت طلاب، تبیین و آسیب شناسی وضعیت دینی و اجتماعی جامعه، تقویت تفکر انقلابی، روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه می باشد، لذا خواهران طلبه سعی نمودند با توجه به فراهم بودن شرایط و روحیه معنوی لازم در ایام اعتکاف، با انجام برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و مذهبی اثرگذار، در جهت غنی سازی اندیشه و تعالی روحی معتکفین اقدام کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این برنامه، مبلغین ما به تشکیل حلقه های معرفتی و بیان احکام، آسیب های اجتماعی و ارائه راهکار های مناسب جهت  تحکیم بنیان خانواده پرداختند.

انتهاي پيام313/48

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha