چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله بشیر النجفی

حوزه/ آیت الله بشیر النجفی با تاکید بر اینکه اسلام پیام آور اصولی همچون صلح، همزیستی محبت آمیز، استقرار و صفاست، اشاره کردند: اسلام حقیقی و برگرفته از مکتب اهل بیت (علیهم السلام) به خداوند یکتا، بخشش، محبت، برادری و همزیستی مسالمت آمیز دعوت می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از پایتخت انگلیس، لندن با حضرت آیت الله بشیر النجفی از مراجع نجف اشرف دیدار کردند.

آیت الله بشیر با تاکید بر اینکه اسلام پیام آور اصولی همچون صلح، همزیستی محبت آمیز، استقرار و صفاست، اشاره کردند: اسلام حقیقی و برگرفته از مکتب اهل بیت (علیهم السلام) به خداوند یکتا، بخشش، محبت، برادری و همزیستی مسالمت آمیز دعوت می کند.

معظم له افزودند: همگی باید از سیره اخلاقی پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) و از راه و رسم استوار ایشان که همان سیره اهل بیت (علیهم السلام) است، پیروی کنیم تا چهره ای درخشان و حقیقی از اسلام اصیل ارائه دهیم.

ایشان در پایان گفتند: حوزه علمیه نجف اشرف همچنان راه نشر تفکر و راه اهل بیت (ع) و اسلام حقیقی را که از طریق ایشان به ما رسیده، ادامه می دهد و در این حوزه به روی تمام کسانی که خواهان هدایت و آشنایی با اسلام حقیقی هستند، باز است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha