پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین بر ضرورت مشارکت گسترده مردم در انتخابات و انتخاب اصلح تأکید کرد و گفت: مردم انقلابی با شرکت در انتخابات، تداوم بخش مسیر عزت، شرف و پیشرفت همه جانبه کشور خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، پیش از ظهر امروز در جمع مدیران مدارس علمیه قزوین، با تبریک ولادت باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: امروز در جمهوری اسلامی ایران، جوانان خوش فکر، نخبه و با استعدای وجود دارند که توانسته اند در همه عرصه های علمی، نظامی، فناوری و فرهنگی به پیشرفت های خوب وارزشمندی دست یابند که جای شکرگزاری دارد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند که نسل نوجوان وجوان را با شبهات مختلف منحرف کنند، لذا وظیفه امروز روحانیت در این عرصه بسیار خطیر وحساس است.

وی به برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم با تبعیت مقام معظم رهبری پرشورتر از هر صحنه دیگری در روز انتخابات خواهند کرد و به تکلیف دینی و ملی خود عمل می کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین بر ضرورت مشارکت گسترده مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: مردم خداجو با شرکت در انتخابات تداوم بخش مسیر عزت، شرف و پیشرفت همه جانبه کشور خواهند بود.

 وی انتخاب اصلح را از مهمترین وظایف مردم خواند و گفت: حضور و مشارکت مردم در راهپیمایی‌ها و انتخابات مختلف همواره مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان زده و امسال نیز با حضور حماسی در 29 اردیبهشت، توطئه‌های دشمنان را نقش برآب می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در پایان خاطرنشان کرد: براساس فرمایش مقام معظم رهبری در تمامی سال‌های پس از انقلاب، حضور ملت در صحنه، موجب رفع سایه جنگ از ایران شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha