شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید اکبر حسینی نژاد

حوزه/ مردم با حضور در پای صندوق های رأی، جایگاه ریاست جمهوری را به فردی انقلابی، پیرو ولایت فقیه بسپارند که نسبت به منافع ملی و نظام بی تفاوت نباشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر حسینی نژاد درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در اردیبهشت ماه گفت: مسند رئیس جمهور در کشور بعد از جایگاه رهبری، بالاترین مقام است و به همین دلیل باید کسی دراین مسندقرار گیرد که از هر لحاظ شایسته این پست فوق العاده حساس باشد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم افزود: شاخصه های مهم این جایگاه، استکبار ستیزی، ولائی بودن، در مقابل دشمنان کوتاه نیامدن، دفاع ازحق ملت، شجاعت و دارای روحیه انقلابی است؛ رئیس جمهور باید کسی باشد بتواند از استقلال کشور دفاع کند و در عین حال از دیپلماسی و هوش قوی و بصیرت لازم برخودار باشد.

وی ابراز داشت: مردم به کسی رأی دهند که ازتقوا و ایمان لازم برخوردار بوده، منافع کشور، نظام و ملت را بر سایر منافع ترجیح دهد و از هر لحاظ باعث عزت و اقتدار نظام و انقلاب شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی نژاد گفت: مردم کسی را برای ریاست جمهوری برگزیند که مدافع انقلاب و رهبری و پیرو ولی فقیه در گفتار و عمل باشد، بتواند درمقابل خواسته های نابخردانه و ناحق زور گویان بایستد و سر تسلیم فرود نیاورد و از هیاهوی آنها نهراسد.

این استاد حوزه عنوان کرد: مردم با حضور تیزبینانه در انتخابات سرنوشت کشور و نظام را در دست گیرند و  با حضور در صندوق های رأی جایگاه ریاست جمهوری را به فردی انقلابی، پیرو ولایت فقیه بسپارند که نسبت به منافع ملی و نظام بی تفاوت نباشد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha