جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: تهديد شناسي و زمان شناسي جوهره اصلي استمرار پيشتازي روحانيت در تبيين گفتمان ديني و مقابله با انديشه هاي انحرافي می باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسینی در همایش بصیرتی و حوزه انقلابی طلاب حوزه علمیه استان قزوین که صبح امروز در شبستان مسجد النبی (ص) برگزارشد، به وظیفه امروز روحانیت در روشنگری جامعه گفت: استفاده کلید واژه انقلابی وانقلابی گری از جانب رهبری معظم انقلاب اسلامی به دلیل ناکام گذاشتن دشمن از انقلاب زدایی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خاطرنشان کرد:د شمنان امروز در پی انقلاب زدایی در پی واژه هایی چون انقلاب زدایی از مقدسات ،را داشته که امروز روحانیت و علما وظیفه خطیری در جامعه در تبیین انقلاب اسلامی دارند.

وی افزود: امروز روحانیت در عرصه های علمی ،فقاهت و اجتهاد و در میدان زعامت ومرجعیت نقش تعیین کننده ای داشته و پاسخگوی نیازهای دینی مردم بوده اند.

وی ادامه داد: روحانیت در آن دوران حماسه و ایثار علاوه بر اینکه حضوری موثر در  جبهه های حق علیه باطل داشتند ،  همواره در عرصه های علمی و عملی همیشه پیشگام بوده اند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: روحانیت همیشه در عرصه های مختلف در تبلیغ دین ، هدایت و رهبری مردم نقش فعال و کلیدی داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بیان داشت:ر وحانیت هم اهل علم و عمل بوده و هم در عرصه های جهادی و سازندگی  نیز نقش برجسته ای داشتند.

وی اظهار کرد: ارتقای بصیرت عمومی در بین نسل جوان و نوجوانان و همچنین آگاهی بخشی به خانواده ها مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

وی تصریح کرد:ا مروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند که بین مردم و روحانیت فاصله انداخته تا به اهداف شوم خود دست پیدا نمایند.

.حجت الاسلام والمسلمین حسینی عنوان داشت:شما روحانیون حوزه های علمیه که امروز هم باید یک حوزه انقلابی مورد نظر مقام معظم رهبری باشید تا بتوانید نقشه های شوم استکبار جهانی را با بصیرت انقلابی در نطفه خاموش نمایید.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرارسیدن انتخابات اردیبهشت سال جاری اشاره وبیان داشت: دشمنان ماههاست که همیشه در رسانه های خود این مطلب را به جامعه القا می کنند که ملت ایران در این انتخابات شرکت نخواهند کرد ولی به  فضل  الهی شما خواهید دید که ملت ایران با همه مشکلات اقتصادی که دارند در روز ۲۹ اردیبهشت سال جاری پاسخ دندان شکنی به یاوه گویان و یاوه  سرایان خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha