سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 415206
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
حجت الاسلام تقی خانی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین، حوزه انقلابی را عالم پرور خواند و گفت: از زمان غیبت کبرای حضرت ولی عصر (عج) تا امروز، ماندگاری اسلام به برکت اهل علم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین تقی خانی، پیش از ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه صالحیه قزوین، به مسئله انقلابی ماندن حوزه های علمیه اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر انقلابی ماندن و عمل کردن حوزه و روحانیت تاکید فرمودند، لذا اساتید، طلاب و روحانیون این مهم را نصب العین خود قرار دهند.

استاد حوزه علمیه قزوین با تاکید بر این که  طلاب و روحانیون باید به سلاح تقوا و علم مجهز باشند. خاطرنشان کرد: حوزویان باید برای کسب مدارج علمی و تحصیلات تکمیلی تلاش کنند و در این مسیر ثابت قدم باشند.

وی ادامه داد: از زمان غیبت کبرای حضرت ولی عصر (عج) تا امروز، ماندگاری اسلام به برکت اهل علم است و روحانیون باید همیشه با در نظر گرفتن این مسئولیت سنگین، قدر و جایگاه خود را بدانند.

حجت الاسلام تقی خانی افزود: معرفی حق و باطل و جداکردن این دو از یکدیگر در جامعه، وظیفه خطیر روحانیت و علمای دینی است که با تحقیق و پژوهش به خوبی این کار صورت می گیرد.

استاد حوزه علمیه قزوین تربیت انسان های با اخلاق و دین دار را از رسالت های مهم روحانیت بر شمرد و گفت: بدون سیره علما تربیت اخلاقی و تهذیبی شاگردان است و اساتید حوزه نیز باید از آن الگوبرداری کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha