سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوتراب موسوی-امام جمعه آبیک

حوزه / امام جمعه شهرستان آبیک با بیان این که بی نمازی، بدترین گناه و منشا تمام گناه ها و فسادها است، گفت: وقتی بی نمازی در جامعه ترویج پیدا کند، فساد و گناه نیز افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوتراب موسوی، امروز در جلسه کلاس اخلاق مدرسه علمیه زینبیه شهرستان آبیک بر ضرورت تبیین آثار و برکات نماز در جامعه توسط طلاب و روحانیون تاکید کرد و گفت: حوزه معرفت و بصیرت در همه عرصه‌ها از جمله عرصه بندگی خدا حوزه بسیار حساسی است، چراکه در عرصه بندگی خداوند اگر معرفت باشد، می‌تواند مقدمه محبت فراهم شود و پس از آن مسأله بندگی مطرح می‌شود.

امام جمعه شهرستان آبیک، «یاد حق و غیر او را از یاد بردن » را ریشه همه مسائل معنوی، اخلاقی و اجتماعی دانست و افزود: نماز باید در همه شئون زندگی مورد اهتمام مردم به ویژه جوانان قرار گیرد تا نتیجه آن در زندگی دیده شود.

وی با بیان این که بی نمازی، بدترین گناه و منشا تمام گناه ها و فسادها است، ابراز داشت: وقتی بی نمازی در جامعه ترویج پیدا کند، فساد و گناه نیز افزایش می یابد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی به وظایف خطیر طلاب و روحانیون اشاره کرد و بیان داشت: حوزویان می توانند آثار و برکات نماز را در جامعه  به ویژه در بین خانواده ها تبیین کنند.

امام جمعه شهرستان آبیک در پایان گفت: نباید در برابر بی اهمیتی به اقامه نماز بی تفاوت بود و هر کسی به میزان توان خود باید دیگران را دعوت لسانی به نماز نماید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha