دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‎الاسلام والمسلمین سمیعیان

حوزه/ طلاب برتر مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا(ع) که حافظ قرآن هستند با حضور مدیر حوزه های علمیه تجلیل شدند.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‎الاسلام والمسلمین سمیعیان ظهر امروز در مراسم تجلیل از طلاب و اساتید مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا(ع) که با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه برگزار شد، گفت: مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا(ع)، تنها مدرسه‏ ای است طلابی را پذیرش می کند که حافظ قرآن هستند و در کنار دروس حوزوی، به برنامه قرآنی نیز مشغول هستند.

مدیر حوزه علمیه علی بن موسی الرضا(ع) اظهارکرد: هر روز یک ساعت زنده تحصیلی طلاب به برنامه قرآنی اختصاص دارد و در کنار این برنامه، برنامه قرائت و ترتیل و... را ادامه می دهند و برنامه آموزشی خود را نیز با قوت علمی بالا دنبال می کنند.

وی گفت: طلاب این مدرسه در بخش تهذیبی نیز فعال هستند و هر هفته اساتید تهذیبی و اخلاقی که بتواند نیازهای اخلاقی و تربیتی و تهذیبی طلاب را پاسخگو باشند به این مدرسه آمده و به تربیت طلاب می پردازند.

حجت‎الاسلام والمسلمین سمعیان اظهارکرد: یکی از ویژگی های این مدرسه، تلاش در جهت و مسیر انقلابی گری در حوزه است و امیدواریم بتوانیم در راه امام و شهدا، گام های مستمر و گرانسنگی را برداریم و به همین دلیل برنامه های مدونی نیز در این مدرسه برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha