جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سید احمد خاتمی

حوزه/عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با تاکید بر این که هر کس که به عنوان رئیس جمهور این ملت انتخاب می شود باید دغدغه و درد دین داشته باشد، گفت: مردم با شرکت در انتخابات، با مسئولان اتمام حجت می‌کنند

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آیت الله سید احمد خاتمی، امروز جمعه 29 اردیبهشت در جمع زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) با اشاره به اینکه بدنه اجرایی کشور باید درد دین داشته باشد، تصریح کرد: هرکس که به عنوان رئیس جمهور این ملت انتخاب می شود باید دغدغه دین داشته باشد، نه اینکه برای افراد غافل از خدا میدان باز کند و متدینین را براند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه در دولت کریمه مهدوی در همه نقاط گیتی فریاد توحید بلند است و اهل اسلام عزیز و محترم هستند، گفت: در این دولت کریمه مهدوی، حزب‌اللهی ها را افراطی و دردمندان دین را تندرو نمی‌خوانند و تحقیرشان نمی‌کنند.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری تصریح کرد: در دولت کریمه مهدوی فضا به گونه ای است که فرزند شهید به شهادت پدرش افتخار می‌کند و رزمنده با افتخار دم از جبهه، فداکاری و شهادت می‌‌زند.

وی با اشاره به اینکه در دولت کریمه مهدوی منافقان جایی ندارند و ذلیل و خوارند، خاطرنشان کرد: امروز منتظران حضرت ولی عصر(عج) پای صندوق های رأی می روند و توقع این است که هم در انتخابات شورای شهر و روستا و هم ریاست جمهوری به کاندیدهایی رأی دهند که قطره‌ای از دولت کریمه مهدوی باشند.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: مردم با شرکت خود در انتخابات با مسئولان اتمام حجت می‌کنند که باز هم آمدیم و دِین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردیم، ببینیم شما در گره‌گشایی این ملت خوب چه می‌کنید.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با تأکید بر این که تسلیم رأی مردم هستیم، اظهار داشت: هر کس از طریق آرای مردم انتخاب شود، با تنفیذ رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور این مملکت خواهد شد بنابراین حتی اگر منتقدان بسیاری داشته باشد باید تابع قانون یوده و او را بپذیریم، سایر کاندیدها و هواردارنشان نیز باید تسلیم قانون باشند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha