پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شیخ خضر الکبش عضو تجمع علمای مسلمان

حوزه/ نظام عربستان که تمام منطقه را به خون کشانده است امروز آمده و یکی از شریف ترین و پاک ترین و زاهدترین مجاهدان مقاومت را متهم کرده و او را تروریست خطاب می کند!

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ خضر الکبش عضو تجمع علمای مسلمان لبنان با انتشار سخنان خود در یکی از شبکه های اجتماعی قرار دادن نام سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله در لیست تروریست ها توسط نظام طاغوتی عربستان را محکوم کرد و افزود: نظام عربستان خود را در اختیار آمریکا و صهیونیست ها قرار داده است.

وی ادامه داد: نظام عربستان که تا کنون به عربده کشی و کشتار مردم در یمن و سوریه مشغول بود و از گروه های تروریستی حمایت می کند و تمام منطقه را به خون کشانده است امروز آمده و یکی از شریف ترین و پاک ترین و زاهدترین مجاهدان مقاومت را متهم کرده و او را تروریست خطاب می کند در حالی که تاریخ برای این مجاهد مقاومت، کمتر نظیری را در ایمان و قدرت و صلابت و پیروزی در برابر گردن کشان و صهیونیست ها و تکفیری ها سراغ دارد و این صهیونیست ها و تکفیری ها هستند که باید تروریست خوانده شوند و این اقدام عربستان یک حماقت عجیب است.

شیخ کبش در پایان اظهارات خود گفت: ننگ و عار بر این نظام که سلمان پادشاه فرعونی آن باید به عنوان یک جنایتکار جنگی محاکمه شود و ما به سید صفی الدین می گوییم هرگاه انسان های پست تو را نکوهش کردند، گواه این است که تو کاملی.

روز گذشته وزارت کشور عربستان در اقدامی همسو با آمریکایی ها اعلام کرد سید هاشم صفی الدین به دلیل آن‌چه که آن را اجرای عملیات به نفع حزب الله لبنان در منطقه خاورمیانه و دادن مشاوره برای اجرای عملیات تروریستی و حمایتش از بشار اسد (رئیس جمهور سوریه) نامیده، در لیست تروریستی قرار داده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha