جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طلاب المصطفی در حمایت از شیخ عیسی قاسم

حوزه/ طلاب غیر ایرانی جامعه المصطفی در محکومیت جنایات آل خلیفه و حمایت از شیخ عیسی قاسم در مدرسه علمیه المهدی(عج) تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، تجمع اعتراض‌آمیزی از سوی طلاب غیرایرانی جامعه المصطفی العالمیه در پی اهانت رژیم آل خلیفه به روحانی مجاهد آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، امروز چهارشنبه در مدرسه زبان و معارف اسلامی المهدی(عج)قم برگزار شد.

طلاب غیر ایرانی در این تجمع با سردادن شعارهایی مانند مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود، مرگ بر آل خلیفه و مرگ بر اسرائیل به حمایت از عالم مجاهد بحرین آیت‌الله شیخ عیسی قاسم پرداختند.

شایان ذکر است؛ حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ عبدالله دقاق نماینده آیت‌الله شیخ عیسی قاسم در ایران، در این تجمع اعتراض آمیز، ضمن تشکر از اقدام به‌موقع طلاب غیر ایرانی در حمایت از شیخ عیسی قاسم اظهار داشت: هنگامی‌که خانه آیت الله شیخ عیسی قاسم را محاصره کردند ایشان بیرون آمده و رو به جوانان بحرینی کرده و گفت؛ دشمنان می‌ترسند  رهبری شیعیان در بحرین جان تازه‌ای بگیرد.

وی بابیان اینکه رژیم آل خلیفه با تبعیت از آل سعود در حال افول و از بین رفتن است، اظهار داشت: اقدامات این رژیم در کشتار شیعیان بی‌گناه، قطعاً دامن آن‌ها را خواهد گرفت.

گفتنی است: آیت‌الله اعرافی با صدور پیامی سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را محکوم نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha