شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
گردهمایی گروه تبلیغی سراج همدان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه همدان گفت: این استان دارای ۹ نماینده در مجلس شورای اسلامی است و روحانیت باید نسبت به مساله ۲۰۳۰ از آنها مطالبه کند؛ نباید کار به اخطار رهبری برسد و حال که به این جا رسیده، باید از کلام ایشان حمایت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی شب گذشته در گردهمایی گروه تبلیغ سراج همدان گفت: مساله مهم در برنامه های تبلیغی، تبیین مطالبات رهبر معظم انقلاب است که به نظر من در سطح کشور باید عملی شود.

وی افزود: طلاب علوم دینی باید دست به کار شده؛ از رهبر معظم انقلاب در امر فرهنگ دینی حمایت نموده و واقعیت های مسائل جدیدی همچون سند ۲۰۳۰ یونسکو را برای مردم بازگو نمایند.

مدیر حوزه علمیه همدان خاطرنشان ساخت: با توجه به وجود سند تحول اسلامی موجود در آموزش و پرورش کشور ما نیاز به سند 2030 یونسکو ندارد.

آیت الله موسوی اصفهانی تصریح کرد: اگر ما همراه ولایت فقیه نباشم عده ای به خود جرأت می دهند که به رهبر معظم انقلاب بگویند اطلاعات غلط به شما رسانده اند؛ اگر از کسی که خلاف قانون انجام داده است مطالبه گری ندشته باشیم، او طلبکار خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه همدان ابراز داشت: مبلغان علوم دینی باید کارگروهی تشکیل داده و در آن به پیگیری مشکلات موجود در جامعه بپردازند؛ همه ما نسبت به جامعه مسئول هستیم.

وی در پایان گفت: استان همدان دارای ۹ نماینده در مجلس شورای اسلامی است و روحانیت باید نسبت به مساله 2030 از آنها مطالبه کند؛ نباید کار به اخطار رهبری برسد و حال که به این جا رسیده، باید از کلام ایشان حمایت شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha