پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی ، امام جمعه دزفول

حوزه/ امام جمعه دزفول گفت: امروز نظام اسلامی ایران در دورانی به سر می‌برد که مسئولان فرهنگی کشور، دچار یک غفلت و گمراهی شده و مسائل اصلی از فرعی را اشتباه تشخیص می‌دهند! به همین دلیل رهبر معظم انقلاب به جوانان و افسران جنگ نرم فرمان آتش به اختیار داده‌اند تا هرکجا که جبهه زده و مقابل دشمن ایستادگی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به کلید واژه «آتش به اختیار» که در سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان مطرح شد، اظهار داشت: جوانان نیرو و موتور محرک انقلاب و کشور بوده و به همین دلیل نیز دشمن از سال‌ها قبل هجمه بسیار گسترده‌ای را با نگارش هزاران کتاب، ساختن ده‌ها فیلم و استفاده از فضاهای ماهواره‌ای و مجازی آغاز نمود و تا به امروز ادامه دارد.

وی با اشاره به وظیفه سنگین جوانان نسبت به حکم رهبر معظم انقلاب، ابراز داشت: امروز نظام اسلامی ایران در دورانی به سر می‌برد که مسئولان فرهنگی کشور، دچار یک غفلت و گمراهی شده و مسائل اصلی از فرعی را اشتباه تشخیص می‌دهند! به همین دلیل رهبر معظم انقلاب به جوانان و افسران جنگ نرم فرمان آتش به اختیار داده‌اند تا هرکجا که جبهه زده و مقابل دشمن ایستادگی کنند.

امام جمعه دزفول، با تأکید بر اینکه دانشجویان باید تلاش همه جانبه ای نسبت به ترویج گفتمان انقلاب داشته باشند، گفت: لازم است که دانشجویان تلاش همه جانبه ای در گفتمان انقلاب و هسته‌های فکری داشته باشند و نقش مهم خود را در عرصه‌های مهم علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ایفا کرده و مطالبه گر و آتش به اختیار باشند.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی، یکی از مصادیق آتش به اختیار را ایستادگی در برابر برخی اقدامات نهادهای فرهنگی، همچون سند ۲۰۳۰ عنوان کرد و افزود: این سند تهدیدی جدی برای استقلال کشور بوده و از آنجایی که استقلال کشور همان استقلال فرهنگی است، بر دانشجویان لازم است که با قاطعیت، مقابل آن بایستند و اجازه امضای چنین تعهداتی به مسئولان را ندهند.

وی در پایان با اشاره به وظایف روحانیت در همراهی جوانان برای مواجهه و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، خاطرنشان ساخت: روحانیون باید همچون گذشته یار و همراه جوانان در عرصه‌های مختلف باشند و امروز که رهبر معظم انقلاب فرمان «آتش به اختیار» صادر کرده‌اند، اولاً راه و جبهه صحیح را مشخص کرده و دوما نحوه مبارزه با دشمن را به جوانان نشان دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha