پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد گفت: سند ۲۰۳۰ به دنبال نفوذ فرهنگی – آموزشی در نهاد های کشور بوده و در همین راستا به اهداف تخریبی دست می زند که همانند تهاجم فرهنگی عمل می کنند.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، گفت: استکبار جهانی همواره به دنبال تسلط بر جوامع است، این بار هم برای نفوذ در کشور ها خصوصا کشور ما، طرحی را در قالب فرهنگی - آموزشی معروف به 2030 تدارک دیده که این سند به‌ نوعی ادامه دهنده تهاجم فرهنگی غرب محسوب می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد افزود: یونسکو سازمانی بین‌المللی است که بارها در جریان‌های مختلف اثبات کرده و نشان داده که خوی استکباری و استعماری را در خود دارد.

حجت‌الاسلام آزموده ادامه داد: این نهاد، همان هویج استکبار است که چماق آن پنهان بوده و استکبار جهانی و غرب  در قالب این گونه نهادها  و سازمان‌های بشردوستانه و فرهنگی مشت آهنین خود را پشت نقاب مخملی پنهان می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سند 2030 سلاح مخفی استکبار علیه فرهنگ‌های اصیل و ناب است ، اظهار داشت: این سند طرحی برای استعمار جدید هویت و اصالت خانواده و همچنین سوق دادن خانواده به  سمت دموکراسی غربی است.

 استاد حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: مقام معظم رهبری به‌عنوان چشم بیدار نظام اسلامی، به همگان هشدار داده و سرخوردن مسئولان به سمت این منجلاب بی‌بازگشت را نهیب زده‌اند.

حجت‌الاسلام آزموده با بیان اینکه امضای سند 2030 یعنی تسلیم شدن در برابر نظام‌ سرمایه‌داری، گفت: امضای این سند تداوم تهاجم فرهنگی دشمن علیه آرمان‌های مقدس اسلام عزیز است که بارها رهبری به آن اشاره کرده‌اند .

وی با اشاره به اینکه سند 2030 با اسناد بالادستی ما در تعارض است افزود: اسنادی مثل سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، نقشه جامع علمی کشور، نقشه مهندسی فرهنگی کشور، چشم‌انداز 20 ساله ایران ، سند صیانت از بنیاد خانواده، سیاست‌های کلی نظام اسلامی و سیاست‌های کلی جمعیت در ایران اسلامی وجود دارد که سند 2030 با آن‌ها در تعارض است. لذا با داشتن این اسناد ارزشمند که هزاران نفر ساعت متفکر این کشور بر روی آن‌ها مطالعه نموده و به تصویب رسیده است، بنابراین چه نیازی به سندهای غیربومی و غربی است.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد در ادامه با اشاره به اهداف سند 2030 گفت: این سند قصد دارد از طریق آموزش‌های مشترک عمومی، ارزش‌های سکولاری را تعلیم داده و نظام سرمایه‌داری را محبوب و بدون نقص جلوه دهد.

وی، جاسوسی از اطلاعات و آمار معتبر و محرمانه کشور از اهداف دیگر این سند دانست و افزود: اهداف دیگر این سند، نفوذ در سایر نهاد های کشور ازجمله وزارت خانه های بهداشت، رفاه و صنعت بوده و همچنین تربیت نسل جدید بر اساس مکتب اومانیستی است که در این مکتب خدا نقشی نداشته و معنویت و اخلاق نیز معنایی ندارد و همه امور نسبی می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha