پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام موسوی ، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر (عج) اهواز

حوزه/ حجت الاسلام موسوی، از برگزاری دوره‌های علمی تابستانه ویژه طلاب سطح ۲ با گرایش ادبیات عرب، فقه و اصول و همچنین خطابه، سخن وری و روانشناسی کودک در مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز خبرداد.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به دوره‌های علمی تابستانه این مدرسه علمیه، اظهار داشت: مدیریت مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری پیرامون تربیت طلاب موفق از حیث علمی و لزوم کاهش تعطیلات، دوره‌های علمی را در فصول مختلف سال برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه طلاب مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) به طور تقریبی در طول سال به تحصیل علم و تبلیغ مشغول هستند، گفت: فقط زمانی درس و بحث طلاب تعطیل می‌شود که پای تبلیغ در میان باشد! یعنی وقتی طلاب برای چند روزی به تبلیغ در مناطق محروم یا برگزاری اردوهای مسجدی می‌پردازند، وقفه‌ای کوتاه در تدریس ایجاد و مجدداً ازسرگیری می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، وی به تشریح دوره‌های تابستانه این مدرسه پرداخت و بیان داشت: در سطح ۲، مباحث ادبیات عرب، فقه و اصول و همچنین کارگروه‌های خطابه، سخن وری و روانشناسی کودک، با حضور اساتیدی از قم و اهواز تدریس می‌شود.

حجت الاسلام موسوی، با بیان اینکه کلیه دوره‌های تابستانه به صورت روزانه برگزار می‌شود، گفت: برای اینکه طلاب با فشار و خستگی ناشی از تحصیل زیاد دچار نشوند، کلیه کلاس‌های درسی به صورت روزانه ۲ الی ۳ ساعته می‌باشد.

وی در پایان با بیان اینکه کلیه دوره‌های علمی تابستان، اختیاری هستند، اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به جَوِ علمی حاکم در مدرسه، همگی طلاب به صورت خودجوش در دوره‌های علمی شرکت کرده و در هر کلاس نیز متناسب با گرایش دانش‌پژوهان بین ۲۰ تا ۱۰۰ نفر شرکت کننده وجود دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha