دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه بوشهر

حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری، از انجام مصاحبه شفاهی داوطلبان ورود به حوزه استان بوشهر خبر داد و گفت: این مصاحبه ها با حضور اساتید مشاور و روان شناس اعزامی از قم انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری، امروز در جمع خبرنگاران از انجام مصاحبه شفاهی داوطلبان ورود به حوزه  استان بوشهر خبر داد و گفت: این مصاحبه ها با حضور اساتید مشاور و روان شناس اعزامی از  قم انجام شد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر تعداد افراد مصاحبه شونده را 170 نفر اعلام کرد و ابراز داشت: این مصاحبه ها به مدت چهار روز از 9 الی 13 تیر ماه در مدارس علمیه استان صورت گرفت. نتیجه نهایی افراد قبول شده نیز پس از نظر هسته گزینش و بررسی پرونده داوطلبان اعلام خواهد شد.

وی،مصاحبه های امسال را نسبت به سال های قبل با کیفیت تر ارزیابی کرد و اظهار داشت: در ارزیابی های اولیه نتایج بهتری نسبت به سال گذشته را شاهد بوده ایم.

گفتنی است، آزمون ورودی حوزه علمیه استان بوشهر با شرکت 300 نفر از داوطلبان در دو حوزه امتحانی بوشهر و کنگان روز 25 فروردین ماه سال 96 برگزار شد که از این تعداد170 نفر از داوطلبان در این آزمون قبول شدند و پس از تشکیل پرونده در مدارس علمیه استان آموزون مصاحبه شفاهی آنان به عمل آمد.

در حال حاضر هشت مدرسه علمیه در استان بوشهر دایر است که از این تعداد شش مدرسه بلند مدت و دو مدرسه هم کوتاه مدت می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha