جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آزادسازی موصل

حوزه/ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی آزاد سازی موصل را به مردم عراق، مرجعیت شیعه و به ویژه آیت الله العظمی سیستانی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، متن پیام تبریک جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت آزاد سازی کامل موصل از وجود نحس تروریست های تکفیری داعشی که به امضای آیت الله محمد یزدی رئیس شورای عالی این نهاد حوزوی رسیده به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فتح و ظفر نیروهای شجاع و فداکار عراقی در آزادسازی شهر موصل از وجود تکفیری های داعشی را تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

این پیروزی قاطع و مقتدرانه نیروهای حشدالشعبی و ارتش بر داعشیان خونریز در موصل موجی از شادی، عزت و غرور برای تمام آزادیخواهان و مسلمانان جهان به ارمغان آورد.

مردم عراق در ظل هدایت‌ها و رهنمود‌های مرجعیت شیعه به ویژه حضرت آیت الله العظمی سیستانی«دامت برکاته» و در پناه وحدت و همبستگی توانستند شهر موصل را آزاد کنند.

امروز فتوای هوشمندانه، تاریخی و سرنوشت‌ساز جهاد‌، در اثر مجاهدت‌ها و ایثارگری‌ها ثمر داد و نقش عظیم مرجعیت شیعه در ایجاد اتحاد و انسجام ملت و دولت، عراق را به مجد و اقتدار رساند.

بی‌شک نقش بی‌نظیر بسیج مردمی درساقط کردن پایتخت خود خوانده داعش برگ‌زرینی بر تاریخ مبارزات ملت عراق خواهد بود و جریان کفر داعشی در ادامه شکست‌های خود با سقوط و نابودی به گور مذلت و خواری خواهد افتاد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن دعا برای تمامی رزمندگان اسلام، از تلاش‌های افتخارآمیز نیروهای حشد الشعبی، دولت، ارتش و ملت عراق تقدیر و تشکر نموده و از خداوند نصر و عزت مقاومت را در تمامی بلاد اسلامی خواستار است. ان‌شاءالله

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha