جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
چهاردهمین کاروان پیاده روی حرم امام رضا

حوزه/ صدها تن از اعضای چهاردهمین کاروان "از بهشت تا بهشت" با بدرقه خادمین مسجد مقدس جمکران در روز ولادت با سعادت کریمه اهل بیت (س) با پای پیاده راهی حرم امام رئوف شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از ستاد خبری چهاردهمین کاروان پیاده روی حرم امام رضا (ع)، آئین آغاز چهاردهمین کاروان پباده روی "از بهشت تا بهشت" همزمان با اولین روز از دهه کرامت وولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
صدها تن از اعضای کاروان "از بهشت تا بهشت" از شهرهای مختلف پس از حضور در وعده گاه منتظران وتجدید پیمان با امام عصر " عج"؛ با بدرقه خادمین مسجد مقدس جمکران با پای پیاده راهی مشهد الرضا شدند.
پرچم متبرک حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه "س" و پرچم مسجد مقدس جمکران وجمعی از خادمین آستانه کریمه اهل بیت"سلام الله علیها " نیز در قالب کاروان "سفیران کریمه"؛چهاردهمین کاروان پیاده روی حرم مطهر امام رضا "ع" را تا مشهد الرضا همراهی می کنند.
انعقاد برنامه‌های فرهنگی و دوره‌های آموزشی مهدی یاوری و برگزاری مراسمات مذهبی در شهرهای مسیر از مهم‌ترین فعالیت‌های  چهاردهمین کاروان پیاده‌روی "از بهشت تا بهشت" به شمار میرود.
بر اساس برنامه ‌ریزی‌های صورت گرفته چهاردهمین کاروان پیاده‌روی حرم امام رضا(ع) با شعار «از بهشت تا بهشت» قرار است پس از عبور از شهرهای گرمسار، سمنان، دامغان، شاهرود، سبزوار و نیشابور در بیست و سوم مرداد همزمان با ایام زیارتی آقا علی بن موسی الرضا(ع) به حرم مطهر ثامن الائمه علیهم السلام برسد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha