پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسابقه کتابخوانی مناظره دکتر و شیخ

حوزه/ حجت الاسلام ناصری، از برگزاری مسابقه کتابخوانی «مناظره دکتر و شیخ» در خوزستان خبرداد و گفت: این کتاب حاوی مناظرات دکتر شجاعی فر، با تعدادی از علمای وهابی و سنی می‌باشد که در طول سفر حج تمتع صورت گرفته و اگر جوانان، آن را مطالعه کنند به بسیاری از شبهات وهابیت در خصوص مذهب تشیع مسلط می‌شود.

حجت الاسلام یوسف ناصری، کارشناس فرهنگی حوزه علمیه اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی «مناظره دکتر و شیخ» ویژه طلاب خوزستانی، اظهارداشت: این کتاب حاوی مناظرات دکتر شجاعی فر، با تعدادی از علمای وهابی و سنی می‌باشد که در طول سفر حج تمتع صورت گرفته است.

وی با اشاره به محتوای کتاب «مناظره دکتر و شیخ»، گفت: در این کتاب اطلاعات دقیق و مفیدی وجود دارد که اگر جوانان، آن را مطالعه کنند قادر خواهند بود به بسیاری از شبهات وهابیت در خصوص مذهب تشیع پاسخ دهند و در مقابل نیز شبهاتی به فرقه جعلی وهابیت وارد نمایند.

حجت الاسلام ناصری، گفت: کتاب «مناظره دکتر و شیخ» به صورت پی‌دی‌اف در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت و آن دسته از افرادی که مایل به مطالعه نسخه اصلی کتاب هستند، می‌توانند با مراجعه به مبلغین منطقه خود خریداری کنند.

کارشناس فرهنگی حوزه علمیه اهواز، با بیان اینکه روز عید قربان سؤالات آزمون برای همه شرکت‌کنندگان ارسال خواهد شد، افزود: پیامی در قالب یک‌صد عدد که هر عدد، گزینه صحیح سؤال را مشخص می‌کند، طی مدت سه ساعت برای شرکت‌کنندگان ارسال می‌شود و داوطلبین می‌بایست در زمان مشخص شده، پاسخنامه خود را به صورت اینترنتی برای دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند.

وی در پایان با اشاره به زمان اعلام نتایج مسابقه، گفت: إن شاءالله پانزدهم ذی‌الحجه اسامی برندگان در کانال اطلاع‌رسانی مسابقه قرار خواهد گرفت و در روز عید غدیر خم مصادف با ۱۸ شهریور جوایز  ۹ برنده اصلی اهداء خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha