شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کتابخوانی

حوزه/ مسئول آموزشی پژوهشی مرکز تخصصی طلاب غیرایرانی از برگزاری مسابقه کتابخوانی «قرآن از منظر امام رضا(علیه‌السلام)» ویژه طلاب و فارغ‌التحصیلان این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» خانم وثاقتی با اعلام این خبر، عنوان کرد: به مناسبت ایام دهه کرامت و گرامیداشت میلاد باسعادت امام رضا(علیه‌السلام) و حضرت معصومه(سلام‌الله‌علیها)، مسابقه کتابخوانی «قرآن از منظر امام رضا(علیه‌السلام)» به همت مرکز تخصصی طلاب غیرایرانی برگزار می‌شود.

مسئول آموزشی پژوهشی مرکز تخصصی طلاب غیرایرانی با بیان اینکه مسابقه «قرآن از منظر امام رضا(علیه‌السلام) در دو محور «پاسخ به سؤالات تستی» و «ارائه آثار» برگزار می‌شود، افزود: در این مسابقه، ۱۴ سؤال تستی برگرفته از کتاب «قرآن حکیم از منظر امام رضا(علیه‌السلام)» نوشته آیت‌الله «جوادی آملی» ارائه شده است.

وثاقتی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند با مطالعه این کتاب و تحویل پاسخنامه به صورت حضوری و یا تکمیل پاسخنامه اینترنتی در نشانی http://b۲n.ir/۹۴۶۳۵ و یا ارسال پاسخنامه به پست الکرونیک int.center@jz.ac.ir در مسابقه شرکت کنند.

 وی در ادامه به محور ویژه این مسابقه اشاره کرد و اظهار داشت: در این محور، آثار در دو قالب «خلاصه‌نویسی نموداری» و «عکس‌نوشته‌های محتوایی» به زبان‌های مختلف در نرم‌افزار پاورپوینت پذیرفته می‌شود.

مسئول آموزشی پژوهشی مرکز تخصصی طلاب غیرایرانی، مهلت ارسال پاسخنامه و آثار را ۲۵ شهریورماه عنوان کرد و گفت: به شرکت کنندگان این مسابقه در بخش سوالات به قید قرعه جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود و آثار برتر دریافتی مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha