جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تبلیغات

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: «آتش به اختیار» یعنی رهبر معظم انقلاب بعد از شبیخون، تهاجم، ناتو فرهنگی، نفوذ و استحاله فرهنگی از عملکرد دستگاه‌ های فرهنگی راضی نبوده و دستور آتش به اختیار داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از تبریز، حجت ‌الاسلام سید شهاب ‌الدین حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، عصر چهارشنبه در نشست جمعیت بانوان فرهیخته در عرصه فرهنگ دینی با اشاره به فلسفه تشکیل این جمعیت اظهار داشت: جمعیت بانوان فرهیخته در حوزه فرهنگ دینی طبق منویات رهبر معظم انقلاب و نیاز جامعه تشکیل شده است و باید تلاش کنیم به وسیله این جمعیت برخی از مشکلات خانواده‌ ها و جامعه را برطرف کنیم.

حسینی سازمان تبلیغات اسلامی را از هدیه‌ های انقلاب و امام خمینی (ره) دانست و خاطرنشان کرد: این سازمان تلاش می کند به عنوان نهاد پیشتاز در زمینه آسیب ‌های اجتماعی عمل کند و قطعا در این راه همراهی جمعیت بانوان فرهیخته می ‌تواند موثر واقع شود.

وی همچنین به تشریح فعالیت مدارس معارف در استان پرداخت و گفت: مدارس علوم و معارف اسلامی یکی از مکان ‌هایی است که می ‌تواند از ابتدا از وقوع آسیب ‌های اجتماعی جلوگیری کند، برهمین اساس تلاش می کنیم در هر شهرستان حداقل یک مدرسه دخترانه و یک مدرسه پسرانه معارف داشته باشیم.

حجت الاسلام حسینی افزود: در کنار اعتیاد، طلاق و ازدواج زودهنگام، و دیگر آسیب ها که توجه کافی نمی‌شود، معتقدیم در تمام زمینه ‌های آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری بهتر از درمان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با انتقاد از عملکرد دستگاه‌ های فرهنگی عنوان کرد: آتش به اختیار یعنی رهبر معظم انقلاب بعد از شبیخون، تهاجم، ناتو فرهنگی، نفوذ و استحاله فرهنگی از عملکرد دستگاه‌ های فرهنگی راضی نبوده و دستور آتش به اختیار داده اند.

وی ادامه داد: امروز باید مردم در قانون مداری و رعایت قالب های انقلاب اسلامی برای حفظ اهداف و آرمان های انقلاب، آتش به اختیار باشند.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد:  الان زمان آن است که نهادهای فرهنگی با برنامه ریزی در عرصه اجتماعی و فرهنگی فعالیت‌ ها را افزایش داده و نسبت به رفع و دفع آسیب ها با پیوست فرهنگی مناسب وارد عرصه های عملیاتی شوند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha