جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آتش به اختیار

حوزه/کارشناس علوم فرهنگی آتش به اختیار فرهنگی را مهمترین راه امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: دشمن به دنبال فتح خاکریزی های معنوی و گسست فرهنگی در جامعه ایرانی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، دکتر سید علی سلیلی در جمع طلاب مدرسه نوشهر، با اشاره به ضرورت برخورد با ولنگاری فرهنگی، اظهار کرد: در حاکمیت اسلامی امروز شاهد بعضی از ولنگاری های فرهنگی و فراموشی سبک زندگی ایرانی ،اسلامی هستیم که در اصلاح آن، نقش حاکمیت و هم مردم بسیار مهم است .

وی با بیان اینکه ثمره عفت، صیانت و حفاظت از حریم انسان است، تصریح کرد: دشمن به دنبال فتح خاکریزی های معنوی و گسست فرهنگی در جامعه ایرانی است .

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه از نگاه دشمنان، تنها راه نابودی ایران اسلامی، تغییر ساختار فرهنگی ایرانیان و ذائقه ایران اسلامی است، افزود: ما با دنیا، مخالفت مبنایی نداریم، بلکه ما مخالف نسخه های محتوایی هستیم که غرب می خواهد برای ما بپیچد .

وی به اهمیت تربیت صحیح فرزندان اشاره کرد و گفت: باید فرزندان را مطابق با زمان خودشان تربیت کرده و آنها را نسبت به خطرات و آسیب های اجتماعی آگاه نمود.

سلیلی تصریح کرد: اگر تولیدات فرهنگی ما افزایش یابد قطعادشمن موفق نخواهد شد بنا براین باید سنگرهای فرهنگی کشور افزایش یابد .

وی در پایان مهمترین راه آتش به اختیار فرهنگی را امر به معروف و نهی از منکر دانست و یاد آور شد: اگر کسی منکر را دید باید لسانی تذکر دهد تا ریشه فساد در کشور خشکیده شود.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha