سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام عباس اسکندری

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: در باب امر به معروف و نهی از منکر و احیای این فریضه الهی، استفاده از ظرفیت های آموزشی و تبلیغی جزو برنامه های اصلی ماست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری امروز در دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با امام جمعه قم گفت: در باب امر به معروف و نهی از منکر و احیاء این فریضه الهی در جامعه، استفاده از ظرفیت های آموزشی و تبلیغی جزو برنامه های اصلی این سازمان است و تلاش می شود به نحو احسن این ظرفیت ها و قابلیت ها به خدمت گرفته شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: در این خصوص، جلسات متعدد توجیحی با مبلغین اعزامی به سطح کشور و همچنین روحانیون مستقر برگزار شده است.

وی خاطر نشان کرد: تعامل با هیئات مذهبی سطح شهر در راستای احیاء امر به معروف و نهی از منکر و توجه جدی و کافی در مراسم های مذهبی به این فریضه مهم الهی نیز به صورت مستمر در حال انجام است.

حجت الاسلام والمسلمین اسکندری در ادامه اظهار داشت: برگزاری دوره های آموزشی در هفته امر به معروف و نهی از منکر از دیگر برنامه های تبلیغات اسلامی است که در مرداد ماه انجام خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم در پایان گفت: استفاده از ظرفیت های دستگاه های دولتی در اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر امری ضروری است که این سازمان تلاش می کند این مساله را هر چه زودتر به مرحله عمل برساند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha