جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر سقائیان نژاد

حوزه/ شهردار قم گفت: شهرداری قم آماده هر نوع همکاری با این ستاد بوده و تلاش می کند با فراهم آوردن امکانات شهری در خصوص تبلیغات محیطی در راستای امر به معروف و نهی از منکر و نهادینه سازی این فریضه الهی در خدمت این ستاد باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» سید مرتضی سقاییان نژاد امروز در دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با امام جمعه قم گفت: طی سالیان گذشته فرامین و دستور العمل های متعدد و مختلفی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر وجود داشته؛ اما اگر برنامه مدون و منسجمی در این خصوص وجود نداشته باشد؛ سنجش عملکردها به مرحله عمل نرسد و ارزیابی مناسبی به وجود نیاید، به نظر می رسد فایده آنچنانی به وجود نمی آید.

شهردار قم افزود: نتایج عملکردها باید مشاهده شود تا نقشه راه برای فعالیت های بعدی مشخص و به واسطه این سنجش و ارزیابی، معیار و ملاک های شاخص ، استنباط و اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد با تشکیل اتاق فکری در باب امر به معروف و نهی از منکر، شاخصه هایی در این خصوص تعریف شود تا بتوان به واسطه آن ها، خروجی مساله را مورد ارزیابی کیفی و کمی قرار داد.

سقاییان نژاد در ادامه تاکید کرد: لزوم تدوین برنامه های مناسب در خصوص امر به معروف و نهی از منکر جهت جلوگیری از موازی کاری و تامین محتوای فعالیت ها از دیگر اقداماتی است که باید در این خصوص انجام شود.

عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم تأکید کرد: رصد برنامه ها از نظر کیفی و کمی و ارتقاء برنامه ها و فعالیت ها در قالب مناسب امری اجتناب ناپذیر است که نیاز به توجه جدی دارد.

وی در پایان گفت: شهرداری قم آماده هر نوع همکاری با این ستاد بوده و تلاش می کند با فراهم آوردن امکانات شهری در خصوص تبلیغات محیطی در راستای امر به معروف و نهی از منکر و نهادینه سازی این فریضه الهی در خدمت این ستاد باشد.

انتهای پیام/ ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha