سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
خانم سیدی

حوزه/ سیدی با بیان اینکه دشمن به خوبی می‌داند دختران امروز، مادران فردای جامعه هستند، در صددند تا با گرفتن حیا و عفت از دختران به کیان خانواده آسیب وارد نمایند، گفت: امروز رواج بی حیایی و بی تفاوتی دختران به موضوعی چون عفاف و حجاب با جدیت از سوی دشمنان دنبال می شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم طاهره بیگم سیدی،  امروزدر جمع مبلغین و اساتید حوزه علمیه خواهران که در اداره تبلیغات اسلامی قزوین به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) برگزارشد، ضمن تبریک این دهه به شخصیت والای حضرت معصومه (س) اشاره و اظهار کرد: سالروز میلاد باسعادت کریمه اهل بیت(سلام‌الله‌علیها) در تقویم کشور به نام روز دختر نامگذاری شده و این روز بهانه خوبی برای تجلیل از دختران این سرزمین است.

وی افزود: سالروز ولادت با سعادت بانوی آب و آیینه، حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) که خود دختری پاک از خاندان امامت بود، را روز دختران نامیدند تا انگیزه‌ای باشد برای معرفی دختر نمونه جهان اسلام به دختران امروزی که باید سیره وروش این بانوی بزرگوار الگو وسرمشق دختران و بانوان ما قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین تصریح کرد: دختران در هدف گذاری دشمنان ایران جایگاه ویژه دارند، به طوری که بسیاری از برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی با هدف ضربه زدن به قشر زنان و دختران طراحی شده است.

 سیدی با بیان اینکه دشمن به خوبی می‌داند دختران امروز، مادران فردای جامعه هستند و در صددند تا با گرفتن حیا و عفت از دختران به کیان خانواده آسیب وارد نمایند، بیان داشت: امروز رواج بی حیایی و بی تفاوتی دختران به موضوعی چون عفاف و حجاب با جدیت از سوی دشمنان دنبال می شود و باید دختران این سرزمین نسبت به توطئه‌های دشمن آگاه باشند.

وی افزود: میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) فرصت مناسبی برای بیان رسالت‌های دختران در جامعه امروز است و باید خانواده ها در روز دختر از دختران خود تجلیل کرده و در کنار آن، معارف اسلامی و دینی را به آنان آموزش دهند.

استاد حوزه خواهران قزوین ادامه داد: برای شناخت این بزرگ بانوی اسلام باید تفکر و تحقیق کنیم تا ببینیم در عصر و زمان خودشان چه کارهایی کردند که به کریمه اهل بیت مشهور شدند و دختران ما همان راه را ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت معصومه(س) الگوی تقوا، عفت، پاکدامنی، بصیرت و آگاهی‌های لازم دینی و دانش بودند و اقدام مناسب در زمان خودشان انجام دادند که همه این مسائل برای دختران امروزی می‌تواند الگو قرار بگیرد.

 سیدی در پایان تصریح کرد: دختران جامعه بايد با الگو قرار دادن زندگی  حضرت فاطمه معصومه( س) در اين خصوص تحقيق و سپس درراستای  اين الگوها زندگی  خود را ادامه دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha