چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
مراسم به اهتزاز درآوردن پرچم امام رضا (ع) در حسینیه نیجریه + تصاویر

حوزه/ در مراسم پرشور جشن ولادت امام رضا(ع) که سه روز متوالی در حسینیه شیعیان شهر کانو توسط انجمن اسلامی نیجریه برگزار شده بود، پرچم متبرک امام رضا (ع) با شور و استقبال پرشکوم مردم به اهتزاز درآمد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» به نقل از imnig در جشن ولادت امام رضا (ع) هشتمین اختر تابناک ولادت توسط اعضای جنبش اسلامی نیجریه تحت رهبری شیخ ابراهیم زاکزاکی برگزار شد.

جشن سه روزه ولادت امام رضا (ع) در نیجریه  از پنجشنبه تا شنبه ادامه داشت و بسیاری از مومنین به پیامبر و اهل بیت علیهم السلام از سرتاسر کشور و کشورهای همسایه در این جشن صمیمی  در حسینیه نیجریه حضور داشتند.

از مراسم و برنامه‌های مشخص شده در روز پنج شنبه شامل مراسم «روز زنان و کودکان» بود که در آن شیخ آدم توشو جوز سخنران میهمان مراسم بود و در نشست در مورد آموزه‌ها و درس‌های امام رضا (ع) در خصوص زنان و کودکان به صحبت پرداخت. در روز جمعه نیز شیخ قاسم عمر ساکووت اشعاری در مدح اهل بیت (ع) خواند. جشن ولادت در بعد از ظهر و شب نیز همراه با مولودی خوانی و شادی مردم ادامه پیدا کرد.

به اهتزاز درآمدن پرچم امام رضا (ع)

اصلی‌ترین مراسم این جشن مربوط به لحظه اهتزاز پرچم امام رضا (ع) در حسینیه کانو بود. این پرچم اهدایی متبرک از حرم امام رضا (ع) در مشهد می‌باشد که با احترام تمام در این جشن توسط پیروان آن امام به اهتزاز درآمد.

پرچم سبز متبرک امام رضا (ع) در میان مارش نظامی و راهپیمایی پرشور مردم، توسط اعضای انجمن ابوالفضل العباس و در میان پخش آهنگ‌های زیبا درباره آن حضرت، درحالی به اهتزاز درآمد که شور و اشتیاق مردم و عاشقان آن حضرت در فضا موج می‌انداخت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha