پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید مجید ظهیری

مدیر مرکز مطالعات و برنامه ریزی حوزه علمیه خراسان با بیان این که در این حوزه اخبار ماهیت علمی و فرهیختگانی دارد، گفت: شاهد ارتقا و رشد کمی و کیفی پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه خراسان هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، دکتر سید مجید ظهیری، مدیر مرکز مطالعات و برنامه ریزی حوزه علمیه خراسان در آیین تکریم از خبرنگاران این حوزه، با بیان این که ایده ها و نقطه نظرات خود را در فضای رسانه ای به روابط عمومی حوزه خراسان انتقال داده ایم، تصریح کرد: روابط عمومی این حوزه نهادی است که ستون خیمه آن علمی آموزشی در قالب گفتمان فرهیختگانی بوده و نیازمند کار ویژه تخصصی است.

وی با بیان این که اخبار حوزه علمیه خراسان ماهیت علمی و فرهیختگانی دارد، خاطر نشان کرد: روز به روز شاهد ارتقا و رشد کمی و کیفی سایت خبری حوزه علمیه خراسان هستیم.

ظهیری با بیان این که انتظار مصوبات نشست اسفندماه سال گذشته ایجاد کانال تلگرامی حوزه با 5 هزار عضو بود که امروز با درایت، پشتكار و برنامه ريزي به مرز 20 هزار عضو رسیده است، ابراز کرد: بی شک اهمیت کانال پیام رسان فضای مجازی کمتر از سایت خبری نیست و با رشد تعداد مخاطبان در سازمان های مربوطه جایگاه قابل رصد و نظر خواهد داشت.

مدیر مرکز مطالعات و برنامه ریزی حوزه علمیه خراسان بروز بودن، دقت و سرعت در انتشار اخبار این حوزه را سه ویژگی آن برشمرد و از پوشش دقیق و مستمر همه نشست ها، همایش ها و دیدار های این حوزه قدردانی کرد.

وی ارتقای اداره روابط عمومی به مرکز ارتباطات و رسانه، راه اندازی بخش بین الملل در روابط عمومی برای ارتباطات گسترده این نهاد اثرگذار با کشورهای همجوار، تبدیل پایگاه خبری به خبرگزاری رسمی حوزه علمیه خراسان، راه اندازی بخش عربی در سایت و رونمایی از بخش انگلیسی را از جمله برنامه های پیش روی این مرکز دانست.

ظهیری در پایان همدلی و هم افزایی درون سازمانی، صداقت و خلوص خبرنگاران را رمز موفقیت آنان دانست و از تلاش های خستگی ناپذیر شان قدردانی کرد.

انتهای پیام/313/25

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha