پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
معاون تهذیب حوزه علمیه یزد

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه یزد از برگزاری دو کارگاه آموزشی ویژه طلاب پایه سه به بالا در استان با حضور اساتیدی از یزد و قم خبر داد.

حجت الاسلام رضا دهقانی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، از برگزاری دو کارگاه آموزشی ویژه طلاب پایه سه به بالا در استان با حضور اساتیدی از یزد و قم خبر داد.

معاون تهذیب حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه یکی از این کارگاه ها، دوره آموزشی کارگاهی تدبر در قرآن کریم می باشد، گفت: برگزاری دومین دوره آموزشی کارگاهی احکام مبتلابه ، به عنوان دومین کارگاه برای طلاب برگزار خواهد شد.

وی به ویژگی های طرح تدبر در قرآن کریم اشاره و عنوان کرد: نگاه مجموعی به سوره های جزء 30 با رویکرد هدایتی و همچنین پرهیز از بحث علمی صرف از ویژگی های این دوره است.

حجت الاسلام دهقانی نژاد در خصوص عناوین دوره آموزشی کارگاهی احکام مبتلابه، گفت: آشنایی اجمالی با اصطلاحات فقهی و معادلات فارسی آنها، کتاب شناسی فقهی، شیوه های بیان احکام، روانشناسی احکام، احکام عملی و نکات فقهی و مسائل مستحدثه از عناوین این دوره می باشد.

معاون تهذیب حوزه علمیه یزد خاطرنشان کرد: طلاب محترم می تواند به صورت دلخواه در هر کدام از دوره هایی که نام برده شد شرکت کنند.

وی تاریخ ثبت نام در این دوره ها را 26 مردادماه اعلام کرد و افزود: ظرفیت این دوره 30 نفر است که طلاب می توانند برای ثبت به معاونت تهذیب حوزه علمیه یزد مراجعه کنند.

حجت الاسلام دهقانی نژاد در پایان به زمان و مکان برگزاری دوره ها اشاره و اظهار کرد: این دوره ها از تاریخ 28 مرداد در مدرسه علمیه مصلی یزد آغاز و 30مردادماه به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha