چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه

حوزه/ آیت الله علما در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: رئیس شورای حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: تربیت طلاب و روحانیون انقلابی که از علم و عمل همراه با بصیرت و آگاهی نسبت به مسایل روز بهره مند باشند، یکی از مهمترین نیازهای کشور بخصوص استان کرمانشاه می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حضرت آیت الله مصطفی علما ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه که در بیت امام جمعه برگزار شد اظهار داشت: با اشاره به این که  حوزه و مدارس علمیه وظایف مهم و کلیدی بر عهده دارند، افزود: تربیت طلبه متقی مهمترین رسالت حوزه های علمیه  و نیاز جامعه می باشد.

رئیس شورای حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: تربیت طلاب و روحانیون انقلابی که از علم و عمل همراه با بصیرت و آگاهی نسبت به مسایل روز بهره مند باشند، یکی از مهمترین نیازهای کشور بخصوص استان کرمانشاه می باشد.

وی در ادامه گفت: امروز استان کرمانشاه به لحاظ زیر ساخت های حوزوی در جایگاه خوبی قرار دارد و از مدیریت جدید حوزه استان انتظار می رود که بحث نرم افزاری و ارتقاء علمی و اخلاقی طلاب را  سر لوحه کارها و برنامه ها قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: ساخت بیش از 60  استاد سرا، تامین بیش از 20 باب منزل استیجاری جهت  اساتید و فضلا، ساخت 6 مدرسه علوم دینی جدید در استان ، اعزام هفتگی  طلاب و روحانیون به روستاها از جمله اقدامات بی سابقه  شورای مدیریت حوزه های علمیه استان بوده است.

آیت الله علما همچنین ضمن تقدیر از زحمات مدیر سابق حوزه علمیه استان گفت: در زمان مدیرت حجت الاسلام و المسلمین موسوی خدمات بسیاری در بحث مدارس علمیه استان انجام گرفت و به عینه این خدمات قابل مشاهد است، لذا از باید از دلسوزی های ایشان برای این استان تشکر و قدردانی کنیم

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: مدیر جدید حوزه استان علاوه بر ادامه تلاش های مدیر سابق، در بحث نرم افزاری گام های اساسی را بردارد.

برپایه این گزارش، در این مراسم با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی، مدیر سابق حوزه علمیه کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین صادق ایرانی به عنوان مدیر جدید حوزه استان معرفی شد. 

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha