جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام میرزایی

حوزه/ حجت الاسلام میرزایی با اشاره به این که امروز شبکه های اجتماعی صهیونیستی در کشور ما جولان می دهند، گفت: از شبکه های صهیونیستی استفاده نکنیم و به جای آن فعالیت های خود را در شبکه های اجتماعی داخلی با اطمینان و امنیت بیشتر انجام دهیم تا بیش از این به دشمنان کمک اطلاعاتی نکنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام طاهر میرزایی، امروز در جمع طلاب جدیدالورود حوزه آذربایجان غربی، در محل مدرسه امام خمینی(ره) ارومیه با طرح مسائلی در خصوص وظایف و اقدامات نمایندگی امور صیانت در حوزه علمیه و همچنین چگونگی پذیرش و گزینش طلاب جدید الورود مباحثی را عنوان کرد.

وی در زمینه فضای مجازی و آسیب های جنگ نرم مطالبی را بیان کرد و افزود: طلاب باید با بایدها و نبایدهای فضای مجازی آشنا باشند و با فعالیت های فرهنگی سازنده در مقابل دشمنان بایستند

مسئول امور صیانتی حوزه علمیه آذربایجان غربی تصریح کرد: ما امروز در فضایی قرار داریم که انواع شبهات در شبکه های اجتماعی علیه اسلام و مقدسات بیان می شود و دشمنان تلاش می کنند جوانان  را از مسیر اسلام، آرمان های انقلاب و مقدسات دور کنند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند در زمینی که دشمن ترسیم نموده، وارد نشوید، چراکه دشمن در پی خسران وارد کردن است لذا ورود در این وادی مستلزم مجهز شدن به صلاح لازم در مقابل آسیب های احتمالی است.

حجت الاسلام میرزایی عنوان کرد: امروز شبکه های اجتماعی صهیونیستی در کشور ما جولان می دهند و کسی نیست جلوی آنها را بگیرد و فضای مجازی قتلگاه جوانان ما شده است.

وی افزود: از شبکه های صهیونیستی استفاده نکنیم و به جای آن فعالیت های خود را در شبکه های اجتماعی داخلی با اطمینان و امنیت بیشتر انجام دهیم تا بیش از این به دشمنان کمک  اطلاعاتی نکنیم.

مسئول امور صیانتی حوزه علمیه آذربایجان غربی بر ضرورت راه اندازی  شبکه ملی اطلاعات و طراحی نرم افزارهای ارتباطی ایرانی تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha