جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسئول نمایندگی ولی فقیه در حج و زیارت یزد

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد گفت: ما باید پیام شهدا را که اطاعت از رهبری و ولایت فقیه است حفظ و در جهت تبیین آن به جوانان امروز بکوشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد در چهاردهمین یادواره شهدای شهرستان تفت از توابع استان یزد که با حضور خانواده های معظم شهدا، روحانیون و قشرهای مختلف مردم در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد با ادای احترام به ساحت مقدس شهدا، گفت: شهدا و ایثارگران در راه دفاع از اسلام و مملکت اسلامی، جان عزیز خود را نثار و در این راه هیچ ادعایی نداشتند و ما در برابر آن همه ایثارگری امروز وظیفه سنگینی بر عهده داریم.

حجت الاسلام سیدحسن میررحیمی خاطر نشان کرد: ادامه دادن راه شهدا و تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، کوچکترین کاری است که ما می توانیم در برابر ایثار و از خودگذشتگی آنان داشته باشیم.

وی بیان کرد: تکریم ایثارگران علاوه بر اینکه یکی از وظایف خادمان شهدا است، این امر موجب ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود و جامعه امروز به آن نیاز جدی دارد.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد اظهار داشت: امنیت، آرامش و عزتمندی امروز کشور و ملت شریف ایران، مرهون جانفشانی ها و ایثارگری های شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس است و مردم قدرشناس ایران اسلامی، همواره قدردان ایثارگری شهدا و خانواده های معظم آن ها هستند.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: شهدا دست در دست امیرالمومنین حضرت علی (ع) گذاشتند و پیروز شدند ما هم اگر بخواهیم از این تلاطم دنیا نجات پیدا کنیم باید به اهل بیت(ع) و شهدا توسل جوییم.

حجت الاسلام میررحیمی اضافه کرد: به برکت خون شهدا ملت ما تابع امر رهبر معظم انقلاب است و با اطاعت از رهبری که تمام قدرتهای جهان در برابرش سر تعظیم فرود می آورند در تمام عرصه ها پیروز خواهیم شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: چشمان ما باید به اسلام و ولایت فقیه باشد. شهدا به مرحله ای رسیده بودند که خودشان نوع شهادتشان را انتخاب می کردند و به شهادت می رسیدند و ما باید پیام شهدا را که اطاعت از رهبری و ولایت فقیه است حفظ و در جهت تبیین آن به جوانان امروز بکوشیم.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha