جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام حمید کمالی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان اردکان با اشاره به شیوه آموزش در حوزه علمیه، بر لزوم اجرای کامل آموزش تهذیب محور تاکید کرد و گفت: سیستم آموزشی حوزه باید بصورت جوشش از درون باشد تا انگیزه های درونی طلبه ها پرورش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام حمید کمالی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان اردکان، صبح امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه ضمن خیرمقدم به اساتید و طلاب، یاد و خاطره علما، بزرگان دینی و شهدای طلبه شهرستان اردکان را گرامی داشت.

وی با اشاره به اینکه انسان موظف است در جهت شناسایی و رفع نواقص و عیوب خود در همه زمینه ها تلاش کند، تصریح کرد: در این راه باید پس از توبه سه مرحله مشارطه، مراقبه و محاسبه را طی کند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان اردکان با بیان این که طلبه ها باید خود را از لحاظ علمی، آموزشی، اخلاقی و تهذیب نفس مراقبت کنند تا بتوانند در  دوران تحصیلی جدید موفق باشند، افزود: در عرصه طلبگی باید خداوند محور کارها باشد و ما باید به سرمنشأ فیض الهی متصل باشیم تا همه کارها برای رضای خداوند باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان اردکان با اشاره به شیوه آموزش در حوزه علمیه، بر لزوم اجرای کامل آموزش تهذیب محور تاکید کرد و گفت: سیستم آموزشی حوزه باید بصورت جوشش از درون باشد تا انگیزه های درونی طلبه ها پرورش یابد.

وی با اشاره به اینکه در مدرسه علمیه امام صادق(ع)اردکان 120 طلبه مشغول به تحصیل علوم دینی هستند، افزود: در سال تحصیلی جدید 24 نفر در پایه اول پذیرش شده اند که با سعادتی که داشتند این توفیق را دارند که در راه سربازی امام زمان(عج)قدم بردارند.

گفتنی است، طلاب و اساتید حوزه علمیه اردکان قبل از آغاز سال تحصیلی جدید با حضور در جوار شهدای گمنام ضمن قرائت فاتحه و زیارت عاشورا با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha