جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج کاشان

حوزه/ حجت الاسلام احمدی به منشور روحانیت و حوزه های علمیه در کلام رهبری اشاره کرد و گفت : روحانیت نهادی برخاسته از متن اسلام و ادامه دهنده رسالت رسولان الهی درامر هدایت خلق به سوی الله است.

 به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام عیسی احمدی در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم این شهرستان، با بیان این که تلاش جمعی و ژرف علمی عالمان دینی در طی سالیان گذشته بنای فرهنگ تشیع را بارور ساخته و زهد وپارسایی و مناعت آنان الگوهای عملی فضیلت را در اذهان و دیدگان ترسیم نموده و جهاد ایشان با ستمگران، مستبدان و استعمارگران حوزه را در جمیع  مبارزات اجتماعی و سیاسی قرار داده است، همدلی و همراهی آنان با مردم، روحاننیت را سنگ صبور و درد و رنج مردم نموده و آنان را به رفیق نصرت ایشان تبدیل کرده است .
وی با اشاره به بخشی از منشور روحانیت و حوزه های علمیه در کلام رهبری افزود: آن کسی که می گوید اسلام منهای روحانیت، او اسلام را نمی خواهد، چیزی  را می خواهد که تبلیغی از افکار و سلایق شخصی خودش  باشد.

برابری تعداد پایگاه های بسیج و حوزه های علمیه کاشان

حجت الاسلام احمدی کاشان را یکی از مناطق نورانی که علما وفضلای زیادی  را در دامن خود پرورش داده دانست و گفت : تعداد پایگاه های بسیج شهرستان  کاشان با تعداد حوزه های علمیه این شهرستان برابری می کند.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج کاشان ، از وجود 16 پایگاه بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت : از این تعداد 12 پایگاه برادران و چهار پایگاه بسیج خواهران فعالیت می کنند.

برنامه های بسیج شهرستان کاشان

وی، با بیان این که 2678 روحانی عضو پایگاه بسیج طلاب ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان می باشند، از اعزام مبلغان  روحانی زیادی به اردوهای راهیان نور طی سال جاری خبرداد و گفت: اجرای اردوهای بسیجی، کارگاه های آموزشی، برگزاری همایش های معرفتی، یادواره شهداء، اردوهای تربیتی-معرفتی و معرفی روحانیون به حلقه طیبین صالحین، بخشی از برنامه های بسیج این شهرستان می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha