شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
میرعمادی

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به این که سربازان گمنام امام زمان (عج) با عملکرد دقیق،آگاهی کامل و اشراف اطلاعاتی، بر همه امور امنیتی مسلط هستند، گفت: قریب ۱۲۰ گروه مسلح تروریستی از جمله داعش، النصره، طالبان و ...برای ایجاد بی ثباتی در جمهوری اسلامی تلاش می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، امروز در جلسه شورای اداری لرستان که با حضور وزیر اطلاعات در سالن همایش های استانداری لرستان برگزار شد، گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) با ایثار، فداکاری و تلاش شبانه روزی همه نقشه های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی می کنند .

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران از امن ترین کشورهای منطقه و جهان است، افزود: با وجود دشمنی های فراوان دشمنان با نظام جمهوری اسلامی روز به روز ایران اسلامی بر مدار پیشرفت و توسعه روزافزون در حرکت است و اقتدار امروز ایران اسلامی مایه مباهات و افتخار در جهان است .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه امنیت پایدار از مهمترین مولفه های حکومتی است خاطر نشان کرد:تحریم های روزافزون دشمنان علیه ایران اسلامی هرگز نتوانسته ذره ای از اراده پولادین و بابصیرت ایران اسلامی کم کند و مردم ایران اسلامی همواره حول محور ولایت و رهبری در راستای آرمان های اسلام ،انقلاب و شهدا در حرکت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تاکید بر اینکه استان لرستان از استان های ولایی و امن کشور است گفت:هیچ جرائم سازمان یافته ای در این استان وجود ندارد .

وی با اشاره به اینکه اکنون شاهد امنیت پایدار و مطلوبی هستیم بیان داشت: سربازان گمنام امام عصر (عج) چشمان بینا و هوشیار ایران اسلامی هستند و با تمام توان و قدرت تامین کننده امنیت مردم ونظام جمهوری اسلامی  هستند .

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به فعالیت قریب 120 گروه مسلح تروریستی از جمله داعش، النصره، طالبان و ...برای ایجاد بی ثباتی در جمهوری اسلامی، اظهار داشت:به لطف پروردگار ،امام عصر(عج) و فداکاری سربازان امام زمان (عج) هیچ کدام از این گروه ها به اهداف شوم خود نرسیده اند .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان گفت: با اتحاد و همدلی و حرکت در مسیر ولایت و رهبری می توان روز به روز شاهد اقتدار و امنیت روزافزون ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام

 

  

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha