پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید عباس صالحی

حوزه/ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها ظرفیت‌های مطلوبی را به خود اختصاص داد است، گفت: این وزارتخانه همانطور که با حوزه و مجموعه‌های مختلف فرهنگی تعاملات گسترده دارد در خدمت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه سید عباس صالحی صبح امروز در دیدار با تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) که در سالن جلسات محراب انجام شد، با تاکید بر اینکه در حوزه فرهنگ عمومی باید تحولات بهتری رخ دهد، اظهار کرد: در استان‌های مختلف کشور شاهد تشکیل شورای فرهنگ عمومی هستیم که تا کنون فعالیت‌های مختلفی را دنبال کرده‌اند.

وی با بیان اینکه قم باید در حوزه فرهنگ عمومی به عنوان الگوی فرهنگ دینی مطرح شود، اضافه کرد: این استان توانسته در بسیاری از عرصه‌ها به عنوان یک الگو عمل کند چرا که نقش الگوسازی قم در کشور بالاست و می‌توانیم بسیاری از سنت‌ها و روش‌های مورد نیاز کشور را در قم رواج دهیم و در سطح ملی اثرگذار باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: فرهنگ عمومی مختص قم نیست بلکه برای تمام کشور است اما امیدواریم بتوانیم دستاوردهای قم را به دیگر شهرها نشان و آنها را نیز به سمت این دستاوردها سوق دهیم.

صالحی با اشاره به اینکه استان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها ظرفیت‌های مطلوبی را به خود اختصاص داد است، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همانطور که با حوزه و مجموعه‌های مختلف فرهنگی تعاملات گسترده دارد در خدمت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha