جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اروجی

حوزه/ حجت الاسلام اروجی با تاکید بر ضرورت اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری، تصریح کرد: یک مبلغ بایستی بینش سیاسی و بصیرتی جامعه را بالا ببرد و در جایگاه خود و به اندازه خودش در امور عامل المنفعه در محدوده تبلیغی موثر باشد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام رحمت الله اروجی، عصر امروز در جمع مبلغین طرح هجرت حوزه علمیه  اصفهان، گفت: سر فصل بیانات مهم مقام معظم رهبری دردیدار با طلاب و روحانیون درباره تبیین جایگاه طلبگی است و ایشان به صراحت فرموده اند اهم وظایف یک مبلغ در جامعه امروزی آن است که در جهت ارتقاء جایگاه معرفتی جامعه در تلاش کند.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری، تصریح کرد: یک مبلغ بایستی بینش سیاسی و بصیرتی جامعه را بالا ببرد و در جایگاه خود و به اندازه خودش در امور عامل المنفعه در محدوده تبلیغی موثر باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به آیات و احادیث تصریح کرد: موضوع بسیار مهم تفکر و تبلیغ تفکر را فراموش نکنیم و این نکته را بدانیم که اسلام دین تفکر، تدبر و عقلانیت است، بشریت تشنه تفکر ناب اسلامی بوده و قرآن به عنوان معجزه جاوید دین اسلام که سرچشمه تمام تفکر ها و تدبر هاست، همه دستورالعمل های سعادت آفرین را دارد.

وی اظهار کرد: منبر یک روحانی باید مملو از مباحث زیبای توحید و اوصاف پروردگار برای آموختن به جوانان باشد و آنها را به سمت و سوی خداشناسی سوق دهد.

حجت الاسلام اروجی در پایان گفت: هر گاه  انسان عبد خداوند شود، عبد هیچ کس نخواهد شد و همانا حقیقت خداشناسی در خود شناسی و امام زمان شناسی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha