سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تبلیغ خواهران

حوزه/ بانوان مبلغه با حضور در محافل و جلسات مذهبی با پوشش و رفتار مناسب اسلامی می توانند برای بانوان الگو باشند و با تبلیغ و تبیین شاخصه های نقش زن مسلمان در تربیت فرزند، رسالت خود را انجام دهند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، خانم بیرانوند، شامگاه شنبه در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمیه (س) خرم آباد با تاکید بر لزوم ترویج اخلاق و تبیین احکام و عقاید اسلامی در هیات و جلسات مذهبی، گفت: مبلغان در این محافل با بیان آثار و برکات سبک زندگی اسلامی به تعمیق فرهنگ دینی در جامعه کمک نمایند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه مبلغان در ماه محرم بصیرت افزایی و جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمن است، افزود: مبلغان تلاش نمایند در این ماه ها به رشد خصایص اخلاقی و ترویج سیره اهل بیت (ع) در جامعه کمک نمایند .

استاد حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه مبلغان باید با رعایت اخلاق و معنویات الگوی مردم باشند، یادآور شد: خواهران مبلغ می توانند با تبلیغ آموزه های دین مبین اسلام و مکتب تشیع در استحکام بنیان خانواده نقش موثری داشته باشند و در این راستا باید همتی مضاعف داشته باشند .

بیرانوند، حضور خواهران مبلغ در عرصه تبلیغات دینی را برای بیان معارف اسلام و احکام شرعی ضروری دانست و خاطر نشان کرد: بانوان مبلغه با حضور در محافل و جلسات مذهبی با پوشش و رفتار مناسب اسلامی می توانند برای بانوان الگو باشند و با تبلیغ و تبیین شاخصه های نقش زن مسلمان در تربیت فرزند، رسالت خود را انجام دهند .

وی در پایان بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت معنوی ماههای محرم و صفر در گسترش و تعمیق معنویات در بین خانواده ها، تاکید کرد و گفت: در این ماه ها گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باید مورد توجه مبلغان قرار گیرد .

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha