پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله قبلان

حوزه/ آیت الله قبلان گفت: تروریسم صهیونیستی و تکفیری دو منبع فتنه و جنگ و شرارت در منطقه هستند و همه باید برای مبارزه با این دو فتنه دست به دست هم بدهند و صلح را برقرار کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، آیت الله عبدالامیر قبلان رویس مجلس اعلای شیعی لبنان امروز در سخنانی در دفتر خود در بیروت تمام انفجارها و اقدامات تروریستی جهان و کشتار انسان های بی گناه را محکوم کرد و افزود: این اقدامات هیچ ارتباطی با اسلام ندارد و بر خلاف آموزه های اسلام و ادیان اسمانی و ارزش های اخلاقی و انسانی است.

ایشان افزود: اسلام دین صلح است و از این رو ما باید دست به دست هم بدهیم تا اسلام در جهان منتشر شود و از این طریق به بشریت خدمت کنیم و اقدامی در راستای حفظ جان و کرامت و حقوق انسان ها انجام دهیم، زیرا انسان خلیفه خداوند در زمین است و کشورها و ملت ها باید برای برقراری صلح در جهان و منطقه و برقراری امنیت در لبنان تلاش کنند، زیرا تروریسم صهیونیستی و تکفیری دو منبع فتنه و جنگ و شرارت در منطقه هستند و همه باید برای مبارزه با این دو فتنه دست به دست هم بدهند و صلح را برقرار کنند.

آیت الله قبلان همچنین در دفتر خود با برونو فوشیر سفیر جدید فرانسه در لبنان نیز دیدار کرد و طرفین درباره اوضاع عمومی منطقه و لبنان گفت‌وگو کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha