شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام امینی

حوزه/ مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون گفت: شبکه های صدا و سیما این امکان را برای کسانی که نمی توانستند در عزاداری ها شرکت کنند، فراهم کرد که بتوانند از فیوضات این ماه بهره مند شوند.

حجت الاسلام مجتبی قائد امینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند رسانه ملی در پخش برنامه های دهه محرم، گفت: شبکه های صدا و سیما این امکان را برای کسانی که نمی توانستند در عزاداری ها شرکت کنند، فراهم کرد که بتوانند از فیوضات این ماه بهره مند شوند.

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون با اشاره به این که برنامه های  رسانه ملی در ایام محرم امسال نسبت به سال گذشته از شور و تنوع بیشتری برخوردار بود، افزود: پخش این برنامه ها حال و هوای عاشورا و حوادث کربلا را در ذهن تداعی می کرد و انسان را تحت تاثیر قرار می داد.

وی ادامه داد: پخش مراسم روز عاشورا در لبنان و عراق و به ویژه شهر کربلا و پخش برنامه های اقامه نماز ظهرعاشورا در مناطق مختلف کشور و جهان موجب ترویج فرهنگ عاشورا می شود.

حجت الاسلام قائد امینی اظهار کرد: رسانه ملی امسال پربارتر از سال های قبل و با برنامه ریزی های خوب، در معرفی فرهنگ و معنویت عاشورا تلاش کرد و عشق و معرفت ملت ایران را درباره محرم و امام حسین (ع) به دنیا نشان داد و ثابت کرد که علاقه مند فرهنگ حسینی و عاشوراست.

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون در پایان گفت: رسانه ملی در دهه اول ماه محرم خوب اطلاع رسانی کرد و پیام عاشورا را به مردم رساند که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha