جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمد حسنی رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

حوزه/ رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری کارگاه قصه، رمان و خاطره ویژه طلاب به همت این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» به نقل از  روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، محمد حسنی اظهار داشت: مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نظر دارد دوره پاییزه کارگاه قصه، رمان وخاطره ویژه طلاب علاقمند به نویسندگی را برگزار کند.

وی افزود: کارگاه خاطره نگاری در دو بخش مقدماتی و پیشرفته برگزار خواهد شد و طلاب علاقمند به خاطره نگاری می توانند در این کارگاه مقدماتی شرکت کنند.

رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: در دوره پیشرفته خاطره نگاری که با حضور مرتضی سرهنگی"مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری" و در 10 جلسه برگزار می شود، اولویت ثبت نام با طلاب شرکت کننده در جشنواره خاطره و داستان اشراق اعم از برگزیدگان و افرادی که موفق به کسب رتبه نشده اند، می باشد.

وی در خصوص کارگاه تولید رمان بیان کرد: این کارگاه با حضور احمد شاکری "نویسنده و منتقد ادبی ایرانی و سردبیر فعلی فصل نامه قلم" و هر دوهفته یک بار برگزار می گردد که به فکر تولید حداقل بین 5 تا 10 رمان می باشیم.

حسنی در خصوص شرایط کاری این کارگاه بیان داشت: در این کارگاه، طرح های اولیه از بین طلاب جمع آوری می شود و پس از بررسی توسط کارشناسان، حداقل 10 طرح برتر انتخاب شده و در این دوره طرح ها کامل و نهایی خواهد شد.

وی در خصوص کارگاه داستان کوتاه گفت: کارگاه داستان کوتاه با حضور مجید قیصری "داور و برگزیده جشنواره های مختلف داستانی" و در 12 جلسه برگزار خواهد شد و کسانی که تمایل به شرکت در این دوره را دارند باید دوره عناصر داستان را گذرانده باشند.

رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: دوره داستان کوتاه هم کاملا محصول محور می باشد و در پایان یک مجموعه داستان منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha