پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ عبدالمهدی کربلایی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عبد المهدی کربلائی در خطبه های نماز جمعه در حرم مطهر امام حسین (ع) گفت: حضرت آیت الله سیستانی پیروزی های نظامی اخیر حویجه را تبریک گفتند و رزمندگان را مردانی توصیف کردند که در میان آن ها افرادی شبیه به یاران امام حسین (ع) وجود دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام عبد المهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی و امام جمعه کربلا در خطبه های نماز جمعه که در حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) ایراد شد، گفت: حضرت آیت الله سیستانی پیروزی های نظامی اخیر حویجه را تبریک گفتند و رزمندگان را مردانی توصیف کردند که در میان آن ها افرادی شبیه به یاران امام حسین (ع) وجود دارد.

حجت الاسلام کربلایی تصریح کرد: آیت الله سیستانی آزاد سازی شهر حویجه و روستا های پیرامون آن از دست تروریست های داعشی را به ملت عراق، نیرو های مسلح و نیرو های پشتیبانی تبریک گفتند و ابراز امیدواری کردند که به زودی باقیمانده مناطق تحت سیطره داعش آزاد شود.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی افزود: ما جانفشانی رزمندگان عزیز از اقشار و عناوین مختلف را می ستاییم و تکریم می کنیم و از خداوند متعال می خواهیم که شهدای ابرار را رحمت و با شهدای اسلام محشور کند و به مجروحان شفای عاجل دهد.

وی اشاره کرد: قهرمانانی که در پاسخ به ندای آیت الله سیستانی در دفاع از آبرو، کشور و مقدسات به میدان های جنگ شتافتند و جان هایشان را کف دستشان گذاشتند و تقدیم کردند، در میانشان مردانی شبیه اصحاب حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) هستند.

حجت الاسلام کربلایی تصریح کرد: این از توفیقات الهی است که مردانی داریم که شبیه اصحاب امام حسین (ع) هستند و برای رفتن به سمت مرگ در راه دفاع از وطن بر همدیگر سبقت می گیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha