شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ تجمع طلاب و روحانیون خراسان شمالی در محکومیت اقدامات خصمانه آمریکا

حوزه/مسئول بسیج اساتید و روحانیون استان خراسان با اشاره به اظهارات سخیف اخیر ترامپ گفت: عربده‌کشی رئیس‌جمهور آمریکا نشان‌دهنده استیصال و درماندگی آن در برابر انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام مجید فاطمی ارفع، پیش از ظهر امروز در  اجتماع علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه خراسان شمالی در محکومیت اقدامات خصمانه آمریکا اظهار داشت: آمریکا جز زبان زور چیزی دیگر نمی‌فهمد هر وقت با زبان منطق و دیپلماسی خواسته باشید با آمریکا ارتباط برقرار کنیم آن‌ها یک‌قدم جلوتر می‌آیند و هتاکی می‌کنند عزت ما را خدشه‌دار می‌کنند.

وی افزود: باید بدانیم که این درگیری همان درگیری حضرت موسی (ع) با فرعون و درگیری حضرت ابراهیم (ع) با نمرود است، همان درگیری وجود نازنین پیامبر اسلام (ص) با ابوسفیان، ابوجهل و ابولهب است و همان درگیری امام علی (ع) با معاویه است، که امروز نظام الهی در نظام جمهوری اسلامی تجلی کرده و نظام طاغوتی و شیطانی در نظام مستبد آمریکا تجلی کرده است.

حجت‌الاسلام فاطمی ارفع تصریح کرد: باید حواسمان باشد تا این درگیری را مختص یک مقطع ندانیم چرا که این درگیری‌ها در طول تاریخ بشریت امتداد داشته است.

وی در مورد هتاکی رئیس‌جمهور آمریکا گفت: بهترین مطلب در مورد این هتاکی همان مطلبی است که امام راحل (ره) در مورد کارتر فرمودند: « اما قضیه تشرهای آقای کارتر، نمی‌دانم شما این مثل را می‌دانید، من حیفم می‌آید که مثل بزنم به شیر، که می‌گویند وقتی‌که مقابل یک دشمن می‌ایستد هم فریاد می‌زند و هم از آن‌طرفش چیزی بیرون می‌آید و هم دمش را حرکت می‌دهد، فریاد می‌زند برای اینکه طرف را بترساند. می‌ترسد، از این‌جهت از او چیزی هم صادر می‌شود. دمش را حرکت می‌دهد برای اینکه میانجی پیدا کند. آقای کارتر را من حیفم می‌آید که بگویم شیر، لکن یک موجودی است که همین کارها را دارد می‌کند.»

مسئول بسیج اساتید و روحانیون استان خراسان گفت: این کارهای آمریکا و عربده‌کشی‌های سران آمریکا، به خاطر استیصال و درماندگی آن‌ها در برابر انقلاب اسلامی است که هرلحظه چیزی می‌گویند و رنگ عوض می‌کنند.

وی اظهار داشت: نمونه این درماندگی‌ها را هم می‌توان در لشکرکشی به افغانستان دید که دست از پا کوتاه‌تر و تلفات سنگین برگشت و یا در لشکرکشی به عراق که نتیجه‌اش این شد که عراق را دو دستی به امت اسلام تقدیم کرد.

حجت‌الاسلام فاطمی ارفع افزود: نتیجه تهدید اوباما نسبت به سوریه این شد که آن‌هایی که می‌خواستند بشار اسد برود، رفتند؛ اما نظام سوریه با همت و کمک‌های نظام جمهوری اسلامی ایران پابرجا مانده است و امروز هم با تهدیدهایی که دولت وقت آمریکا دارد نتیجه‌اش ان‌شاءالله آزادی قدس شریف و نابودی اسرائیل خواهد بود.

ترامپ و متحدانش به  دنبال امتیاز بیشتر از برجام هستند

وی در ادامه با اشاره به اهانت ترامپ به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: ترامپ و متحدانش به  دنبال امتیاز بیشتر از برجام هستند و می‌خواهند برجام را به حوزه امنیت و توان دفاعی ملت ایران تعمیم دهند.

حجت‌الاسلام فاطمی ارفع افزود: سپاه ما تنها یک سازمان نظامی نیست، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه ارزش‌ها رسالت خطیر دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها را دارد و تا امروز موفق بوده است، به همین دلیل هم امروز محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باعث ناراحتی دشمنان داخلی و خارجی است.

مسئول بسیج اساتید و روحانیون استان خراسان با بیان اینکه سپاه پاسداران برآمده از ملت و مردم است و قطعاً بین مردم و سپاه شکافی ایجاد نخواهد شد، خاطرنشان کرد: قضیه سپاه قضیه جیش اسامه است که برای فتح فلسطین رفتند و امروز سپاه پاسداران هم این مأموریت را که فتح قدس شریف است را به انجام خواهد رساند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha