پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خانی

رئیس مجمع طلاب اسفراین در ادامه از برگزاری هشتمین نشست مجمع عمومی طلاب و فضلای این شهرستان خبر داد و گفت: این نشست، فردا سی‌ام مهرماه جاری در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) واقع در خیابان کاشانی ۷ مشهد مقدس برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد خانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در خراسان شمالی، اظهار داشت: مجمع طلاب و فضلای اسفراین نهادی مستقل و متشکل از طلاب، روحانیان و فضلای شهرستان اسفراین است و در زمینه انجام مسئولیت‌های دینی، فرهنگی و تبلیغی فعالیت می‌کند.

وی افزود: در این مجمع فرهنگی هر سه سال یک‌بار با برگزاری انتخابات، اعضای شورای مرکزی انتخاب شده که فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی این نهاد را برنامه‌ریزی و مدیریت می‌کنند.

حجت‌الاسلام خانی تصریح کرد: استفاده از نخبگان و شخصیت‌های شهرستان اسفراين در برنامه‌ها و استفاده از نظرات آن‌ها يكي از برنامه‌های اين تشكل است.

وی با اشاره به اهميت و جايگاه انجمن و تشکل‌های طلاب و فضلا گفت: تشكیل و تأسيس انجمن‌های همسو با اهداف مشترک و واحد، نقش تعیین‌کننده‌ای در پيشبرد اهداف این مجموعه دارد.

رئیس مجمع طلاب اسفراین در ادامه از برگزاری هشتمین نشست مجمع عمومی طلاب و فضلای اسفراین خبر داد و افزود: این نشست، فردا سی‌ام مهرماه جاری در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) واقع در خیابان کاشانی 7 مشهد مقدس با حضور اعضای این مجمع برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در هشتمین نشست نوروزيان، فرماندار مشهد به‌عنوان سخنران محوري دعوت شده است، گفت: همچنین حجت‌الاسلام محمدیان، امام‌جمعه شهرستان اسفراین نیز به‌عنوان سخنران در این نشست حضور دارند.

حجت‌الاسلام خانی ادامه داد: در هشتمین نشست شورای عمومی مجمع طلاب اسفراین، گزارشی از فعالیت‌های یک‌ساله اخير این مجمع ارائه می‌شود.

وی هدف از برگزاری این نشست را تبیین آخرين برنامه‌های اين مجمع براي ادامه فعاليت و اجرای اساسنامه آن مبنی بر برگزاری نشست عمومی مجمع عنوان کرد.

رئیس مجمع طلاب و فضلای اسفراین افزود: تشریح برکات سفر رهبر معظم انقلاب به اسفراین در ایام سالگرد ورود ایشان به شهرستان از زبان امام‌جمعه و نماینده ولی‌فقیه در شهرستان یکی دیگر از اهداف برگزاری این نشست است.

وی خاطرنشان کرد: ارائه گزارش فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مدرسه علمیه ولی‌عصر (عج) از سوی حجت‌الاسلام ابراهیمی، مدیر این مدرسه یکی دیگر از برنامه‌های هشتمین نشست مجمع طلاب و فضلای اسفراین به شمار می رود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha