جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌‌الاسلام والمسلمین یعقوبی- امام جمعه بجنورد

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه اتحاد و انسجام بين مسئولان رمز موفقیت است، گفت: مردم از مسئولان انتظار همدلی و همکاری بیشتری دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، پیش از ظهر امروز در جمع شماری از مسئولان استان اظهار داشت: همراهی و هماهنگی همه مردم و مسئولان برای پیشرفت و توسعه بیش‌ازپیش کشور لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه اتحاد و انسجام بين مسئولان رمز موفقیت است، افزود: اتحاد و همدلی مسئولان یک وظیفه است که باید همه به آن عمل کنند.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به اینکه اتحاد عمل مسئولان جلوی مطامع استکبار را می‌گیرد، گفت: همراهی، همدلی و اتحاد عمل مسئولان بخش‌های مختلف کشور جلوی مطامع آمریکا و استکبار را در کشور و منطقه می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه باید همه مردم و دستگاه‌ها و نهادها برای توسعه ایران اسلامی همراه، همدل و همگام شوند، اظهار داشت: خداوند میان دل‌های مؤمنان الفت و مهربانی و همدلی ایجاد کرده و همدلی بین مسئولان جامعه اسلامی از تأکیدهای مهم قرآن است.

امام‌جمعه بجنورد با تأکید بر اهمیت حفظ وحدت و انسجام ملی به‌عنوان سرلوحه امور، گفت: مردم از مسئولان انتظار همدلی و همکاری بیشتری دارند تا بتوانیم اقتصاد کشور را به شرایط مطلوب برسانیم و سیاست‌های ضد استکباری نظام اسلامی با قوت بیشتری دنبال شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین یعقوبی با اشاره به همدلی در روایات و آموزه‌های رسیده از پیشوایان معصوم (ع)، اظهار داشت: به موضوع همدلی و هم‌زبانی در روایات ائمه اطهار (ع) اشارات لطیف و راهگشایی شده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی افزود: امام علی(ع) می‌فرماید: «طوبی لمن یألف الناس و یألفونه علی طاعة الله»؛ خوشا به حال کسی که با مردم الفت می‌گیرد و مردم با او در مسیر بندگی خدا همدلی و الفت پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه شعار وحدت يك مسئله است ولي همدل بودن و يكرنگ بودن مسئله ديگري است ، گفت: مسئولان بايد ديگران را از خود و خود را از ديگران بدانند تا اتحاد و صميميت فوق‌العاده را بين آنها شاهد باشيم

استاد حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: حل مشكلات سياسي، اقتصادي و فرهنگي در صورتي ممكن است كه همه مسئولان متحد شوند و اراده واحدي بر آنها حاكم شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha